Gå til innhold

Alt var bedre før i tiden..

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Vel, er ikke det gammelt nytt så vet ikke jeg...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Javel?

Skrevet

Jeg synes faktisk hun har en del poenger, og hun fokuserer da ikke ensidig på at alt var bedre før i tiden. Hun trekker frem 70-åra som et samenligningsparameter for at man bedre skal forstå dagens situasjon, og det må da være helt OK.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Glem det. Tog an nå :P

Gjest brukernavnetmitt
Skrevet

Hvordan får du vridd hovedbudskapet til å være at ting var bedre på 70 tallet??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tulla bare =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men du, hvordan får du vridd det til at folk som ser på tv har lav intelligens??

Gjest brukernavnetmitt
Skrevet

Men du, hvordan får du vridd det til at folk som ser på tv har lav intelligens??

Jeg sa ikke at folk generelt som ser på TV har lav intelligens, men jeg sa at de som ser hhv Fagerstrand(eller var det Fagersand?), Grand Prix, Idol og Big Brother på samme helg, har lav intelligens.

Man skal ikke være spesielt observant for å registrere det faktum.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg sa ikke at folk generelt som ser på TV har lav intelligens, men jeg sa at de som ser hhv Fagerstrand(eller var det Fagersand?), Grand Prix, Idol og Big Brother på samme helg, har lav intelligens.

Man skal ikke være spesielt observant for å registrere det faktum.

Man trenger ikke være spesiell obeservant for å registrere at din intelligens ikke er på topp heller.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Man trenger ikke være spesiell obeservant for å registrere at din intelligens ikke er på topp heller.

Trodde egentlig alt man kunne måle var ditt kunnskapsnivå jeg, ikke dine evner til å erverve deg kunnskaper...

Gjest brukernavnetmitt
Skrevet

Dette VET du ikke er sant. Det er alltid like morsomt når folk ikke lenger har argumenter, men likevel klorer seg fast i en debatt med et eller annet vås.

Skrevet

Jeg er i hvert fall helt sikker på jentene nå har mye høyere moral enn det vi som var unge på 70 tallet hadde. Da var det "make love, not war" og ingen hadde noen hemninger.

Det var en fin tid og før man måtte være redd for HIV.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er i hvert fall helt sikker på jentene nå har mye høyere moral enn det vi som var unge på 70 tallet hadde. Da var det "make love, not war" og ingen hadde noen hemninger.

Kanskje det er det Dåvøy vil ha tilbake?

"make love, not war"

:P

Skrevet

Kanskje det er det Dåvøy vil ha tilbake?

"make love, not war"

:P

Hi hi

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hi hi

He he.. nå har vi i det minste avslørt kampropet til Krf under valget. :P

Skrevet

He he.. nå har vi i det minste avslørt kampropet til Krf under valget. :P

Nå vet vi hva Laila Dåvøy drev på med på 70-tallet. Uten BH og mange ONS *knis*

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..

Men reklame holdt hun seg unna, og gudskje lov for det! Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd da ;)

Skrevet

Hun også?

Skrevet

Ikke var vi så usikre heller. Selv tenkte jeg ikke over hvordan kroppen min så ut før jeg var ca. 20. Da først begynte jeg å speile meg i helfigur.

Det er ikke tvil om at dagens unge jenter utsettes for et betydelig press på området kropp, utseende, moter og sex.

Og det paradoksale er at de selv utøver mye av det samme presset overfor hverandre som reklameindustrien og media gjør. Jeg synes en del jenter er veldig mobbende og kritiske mot hverandre, selv om alle er utsatt for det samme presset utenfra.

Takk og skål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...