Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Noen som kan resten av denne sangen Vi vil ha flere menn, som vi kan ta med hjem. Vi vil ha store, sterke velformede menn. Vi vil ha menn med stil, vi vil ha menn med smil, som vi kan kose med, og gjøre som vi vil. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 *og ringen sitter fast rundt vomma mi, der den sitt på en røslig kar* ...sang Eldar Vaagan. 0 Siter
fnutt Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 VI VIL HA FLERE MENN Mel: Milord Er lei Larmonske menn, som ikke finner frem. Vi vil ha orntli' menn, som gjør det om igjen. Som ei må trekkes opp, etter den første topp, og som er fingernem og ikke gir oss (s)opp. Er lei av kubbelys, banan og ananas, parkeringsvakter, bussjåfør og politi. Er lei av onani, med sex tromboner i. Kom an Larmonske menn, og finn'an frem igjen! Vi vil ha flere menn, som vi kan ta med hjem. Vi vil ha store, sterke velformede menn. Vi vil ha menn med stil, vi vil ha menn med smil, som vi kan kose med, og gjøre som vi vil. Vi vil ha menn med gryn, som tar oss med på by'n som ikke bryr seg om vi flørter med en fyr. Som er litt elegant, og kanskje nonchalant. Vi vil ha menn med stå, som får det til å gå! Lalalalalala..... 0 Siter
Gjest Ninett Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Oy, er det laget sang om halvdelen min??? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 *og ringen sitter fast rundt vomma mi, der den sitt på en røslig kar* ...sang Eldar Vaagan. Kan du teksten da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Oy, er det laget sang om halvdelen min??? Hi hi 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 VI VIL HA FLERE MENN Mel: Milord Er lei Larmonske menn, som ikke finner frem. Vi vil ha orntli' menn, som gjør det om igjen. Som ei må trekkes opp, etter den første topp, og som er fingernem og ikke gir oss (s)opp. Er lei av kubbelys, banan og ananas, parkeringsvakter, bussjåfør og politi. Er lei av onani, med sex tromboner i. Kom an Larmonske menn, og finn'an frem igjen! Vi vil ha flere menn, som vi kan ta med hjem. Vi vil ha store, sterke velformede menn. Vi vil ha menn med stil, vi vil ha menn med smil, som vi kan kose med, og gjøre som vi vil. Vi vil ha menn med gryn, som tar oss med på by'n som ikke bryr seg om vi flørter med en fyr. Som er litt elegant, og kanskje nonchalant. Vi vil ha menn med stå, som får det til å gå! Lalalalalala..... Takk skal du ha ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Her er en annen: Æ dyrke pene menn, pene menn som smile søtt Æ dyrke aille dæm aille dæm æ sku ha møtt. På ei blomsterdesse sett en type, han e slank og silkemyk Æ vet han byr mæ på ei saftig nype og et kjærtegn før æ fyk I en solblank hage står en type han e spenstig og parat Han e leken full av kåthet, Elske mæ, og vin og mat Æ dyrke pene menn, pene menn som smile søtt. Æ dyrke aille dæm, aille dæm æ sku ha møtt. Æ ser at en av dæm har glimt i øyet, en e vakker og sjenert Og han som sætte fyr på undertøyet Han e mørk og ubarbert. Æ vandre mellom mine haga, dit æ treng det mest. Blir æ gammel, klar før grava vet æ livet e en fest. Æ dyrke pene menn, pene menn som smile søtt. Æ dyrke aille dæm, aille dæm æ sku ha møtt. *Sukk* 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Her er en annen: Æ dyrke pene menn, pene menn som smile søtt Æ dyrke aille dæm aille dæm æ sku ha møtt. På ei blomsterdesse sett en type, han e slank og silkemyk Æ vet han byr mæ på ei saftig nype og et kjærtegn før æ fyk I en solblank hage står en type han e spenstig og parat Han e leken full av kåthet, Elske mæ, og vin og mat Æ dyrke pene menn, pene menn som smile søtt. Æ dyrke aille dæm, aille dæm æ sku ha møtt. Æ ser at en av dæm har glimt i øyet, en e vakker og sjenert Og han som sætte fyr på undertøyet Han e mørk og ubarbert. Æ vandre mellom mine haga, dit æ treng det mest. Blir æ gammel, klar før grava vet æ livet e en fest. Æ dyrke pene menn, pene menn som smile søtt. Æ dyrke aille dæm, aille dæm æ sku ha møtt. *Sukk* Venninne mine skal i 50 årsdag skjønner du så de trenger en sang for single jenter ;o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Venninne mine skal i 50 årsdag skjønner du så de trenger en sang for single jenter ;o) Denne er av Iren Reppen, i hvertfall synger hun den. Knall sang som pleier å slå an i selskap 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.