Gå til innhold

Musikk til kjærsten:)

Anbefalte innlegg

Gjest lurendreier
Skrevet

Jeg skal lage en CD til kjæresten min som avskjedsgave når jeg drar tre måneder til utlandet. Akkurat nå er hodet mitt litt tomt. Hvilke sanger MÅ med (Av typen elsker deg/savner deg osv..)???

Skrevet

"Promise me" med Beverly Craven passer ihvertfall perfekt for situasjonen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sail Away - David Gray

Den er kjempefin =)

God tur forresten.. føler med deg som må være vekke så lenge fra kjæresten din :(

Skrevet

Et par forslag til:

"Have I told you lately", Van Morrison.

"Vem tänder stjärnorna", Eva Dahlgren.

"The Rose", Bette Midler

"1000 Oceans", Tori Amos

"Det finns en värld", Mikael Wiehe.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags musikk han/hun liker. Hadde kjæresten min, gud forby, laget en cd med det låtene som er nevnt nedenfor her hadde jeg blitt ganske uvel og sikkert spydd litt også. Lag heller en cd med sanger du vet han/hun liker, det hadde iallefall jeg satt pris på.

Mrs. Wallace
Skrevet

"Promise me" med Beverly Craven passer ihvertfall perfekt for situasjonen.

Det samme tenkte jeg. ;o)

Gjest lurendreier
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags musikk han/hun liker. Hadde kjæresten min, gud forby, laget en cd med det låtene som er nevnt nedenfor her hadde jeg blitt ganske uvel og sikkert spydd litt også. Lag heller en cd med sanger du vet han/hun liker, det hadde iallefall jeg satt pris på.

Slapp av:) Jeg klarer da å tenke rasjonelt! Men noen av sangene er faktisk veldig fine, og jeg vet at han liker det. Så sånn er det med den saken. Takk for forslagene:)

Skrevet

Slapp av:) Jeg klarer da å tenke rasjonelt! Men noen av sangene er faktisk veldig fine, og jeg vet at han liker det. Så sånn er det med den saken. Takk for forslagene:)

Godt å høre ;)

Gjest forslag fra meg
Skrevet

"I hate you so much right now..." (Tuller!)

Hva med noe Sinatra eller Bruce Springsteen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må i hvert fall ha med You Belong To Me med Bob Dylan.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Da kunne kanskje Ohne dich med Rammstein passe, så lenge man ikke leser teksten altfor nøye ;)

Skrevet

Call off the search med Katie Melua. Det er så fin tekst.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"One" - U2

"Black" - Pearl Jam

"Be Mine" - R.E.M.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Noen til:

"Baby Can I Hold You" - Tracy Chapman

"By My Side" - INXS

"Ev'ry Time We Say Goodbye" - Simply Red

Skrevet

"Back in your arms again" av Magnum, "Promise me" av Beverly Craven"Right here waiting fr you" av Richard Marx - for eksempel!

Skrevet

Et par forslag til:

"Have I told you lately", Van Morrison.

"Vem tänder stjärnorna", Eva Dahlgren.

"The Rose", Bette Midler

"1000 Oceans", Tori Amos

"Det finns en värld", Mikael Wiehe.

Jøss, finnes det flere Wiehe-fans her inne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...