Gå til innhold

Bilde i bryllupsgave..

Anbefalte innlegg

Gjest Lundby
Skrevet

Vi skal i bryllup om en uke, og jeg har ikke klart å bestemme hva jeg skal kjøpe i bryllupsgave - før nå. Det er en veldig god veninne til meg som gifter seg, og jeg vil derfor gi noe spesielt. Hun er veldig glad i vakre fotografier. Så, det jeg skal gjøre - om det går - er å ta et nydelig bilde jeg har av de to som skal gifte seg, og få bildet printet litt annerledes. Jeg vil da få det forstørret og printet i sv/hvitt på et stykke tøy eller et papir med struktur. Bildet skal jeg deretter spenne over et lerret... Jeg har sett noe lignendes i en interiørbutikk, og har veldig lyst å prøve det. Men - hvor og hvordan kan jeg få printet bildet på denne måten??? Og, hva syns dere om idéen - tror du de kommer til å like den???

mil1365380270
Skrevet

Hvis det ikke er en ganger to meter, hørtes det artig ut. Ring noen som driver med trykking, lager logoer og sånn, mange av de overfører trykk til stoff.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes det er en god idé og en kjempeflott gave.

Et vennepar av meg fikk noe lignende i sitt bryllup, og det ble den desidert største gavesuksessen.

Skrevet

Jeg ville ikke ha likt det, men du kjenner jo venninnen din og vet om dere har samme smak. Jeg liker i utgangspunktet fotografier, men på lerret? Nei.

Gjest bilder er vanskelig
Skrevet

Bilder er skummelt, det å finne noe som andre kan teneke seg å henge på veggen sin er vanskelig.

Noen har veldig egen smak, andre er enklere å treffe noe riktig til.

Hvis du kjenner _begge to_ så godt at du tror de liker det, og det ikke lages større enn at det kan henges litt diskret opp, så kan det være en veldig fin gave.

(jeg har ikke engang brudebilde av oss i stuen, men har det på soverommet, er glad i fotografier og fotokunst, men bilde av oss voksne på veggen i stuen er absolutt ikke min stil).

Så hvis jeg hadde fått det, hadde jeg hengt det på soverommet vårt hvis jeg likte det, og ikke hengt det opp (og hatt dårlig samvittighet for det) hvis jeg ikke likte det.

Skrevet

Jeg vil ikke ha noe bilde av megselv på veggen, så jeg ville ikke likt det.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg ville ikke satt pris på et bilde av meg selv.

Skrevet

Er du helt sikker på at dette er noe de vil like? Husk at dette ikke går an å bytte! :-)

Gjest er du sikker?
Skrevet

Viktig at gaven er til begge, dvs at du kjenner ham like godt som du kjenner henne, og vet at han også vil like å ha noe slikt på veggen.

Jeg kan se for meg at det kan bli stilig, men jeg kan også se at det kan bli for voldsomt, hvis det blir _for _tydelig at det er et bilde av de to, mer enn et spennende kunsttrykk.

At man kan "ane" at det er et bilde av dem er gøy, hvis det blir et stort bilde av beboerne i huset, blir det voldsomt å henge på veggen, i hvertfall noe annet sted enn på soverommet deres.

men som sagt, det skal være like mye en gave til ham som til henne, og du skal kjenne hans smak også.

jeg tror ikke jeg kjenner noen godt nok til å velge bilde de skulle ha på veggen, jeg.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg har gitt bort en del bilder jeg har laget selv, men aldri som overraskelse. Jeg synes det er best å høre med mottakeren på forhånd, så jeg er sikker på at de liker bildet. Leit å få et bilde en ikke kan tenke seg å ha på veggen, men hvis de liker det - knallbra gave!

Skrevet

Bare ikke lag det for stort... Sånne kvadratmeterstore bilder av seg selv på veggen er grusomt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...