Gå til innhold

Hvordan få ut mitt raseri?

Anbefalte innlegg

Lider av ekstrem kjærlighetssorg, og denne utarter seg på denne måten: Sterke svingninger mellom tristhet , sinne, latter og tårer. Savnet styrer meg.

Kjenner behov for å få ut min aggresjon, men vet ikke hvordan. Skriver uttallige brev til ham som jeg ikke sender, og skriver også dagbok, men dette er ikke nok.

Ellers kjører jeg rundt mye, går lange turer, trener litt, men dette er heller ikke nok.

Tips til hva jeg kan gjøre? Finnes det steder der man kan komme og få bare EN time i en boksehall eller noe? Blir så sint, så sint oppi alt dette.

Er det sunt, tro, å bli så sint?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18504-hvordan-f%C3%A5-ut-mitt-raseri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sunt å bli sint! Og det er sunt å slippe det ut...

Kjør en tur i bilen til et usjenert sted, eller går tur i skoghen: Finn et sted ingen kan høre deg og hyl og skrik og bann! Boksinge er sikkert også fint.

Eller hvis du har mulihet: dra ut til sjøen en dag det er ruskevær, brøl mot vinden og så kan du grine litt etterpå...

Ut må det i hvert fall!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Det er ikke farlig og usunt å være sint. Sammen med de andre aktivitetene du kjører, høres det ut som om du bearbeider sorgen og tapet godt. Men det er dessverre ikke mindre smertefullt for det.

Kunne du tenke deg å være med i en samtalegruppe for "nettopp opplevd brudd". Flere familiekontorer har slike selvhjelpsgrupper. Ring for info.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...