Gå til innhold

Vaskemaskinen går på dynga..

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Steikovnen kostet så mye fordi den er sidehengslet. Merket er Gaggenau, har søkt litt og det skal vistnok være et eksklusivt merke.

Hørtes eksklusivt ut, har ikke noe greie på det jeg. Føles det rart å ta ut Grandiosaen fra en sånn komfyr? ;-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• kaffepiken

12

• mil1365380270

8

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Kanskje jeg husker feil, men så jeg det ikke i en katalog fra Europris eller Clas Ohlson nå nettopp....? Var ikke dyrt heller, 50 kroner eller noe, tror jeg.

Stemte på en prikk, det 49.- hos C.O. :) Danke, schön.

mil1365380270
Skrevet

Stemte på en prikk, det 49.- hos C.O. :) Danke, schön.

Bare hyggelig! :-)

Skrevet

Luften må kunne gå fritt rundt i hele skapet, gjennom hyllene også. Kanskje jeg ikke skal kjøpe Beko når vårt går i stykker? ;-)

Det er ikke så fullt nei :o)

Skrevet

Hørtes eksklusivt ut, har ikke noe greie på det jeg. Føles det rart å ta ut Grandiosaen fra en sånn komfyr? ;-)

Hehe, bortsett fra at det går i halvstekte rundstykker og hvitløksbagetter. Jeg liker ikke grandiosa.

mumitrollet
Skrevet

Den leverer du tilbake der du kjøpte den, eller en annen butikk der elvarer selges. så slipper du å betale for vrakingen.

Skrevet

Hehe, bortsett fra at det går i halvstekte rundstykker og hvitløksbagetter. Jeg liker ikke grandiosa.

Velkommen med i gjengen!

Skrevet

Hr min tredje AEG jeg. Den første takket for seg etter 6-7 år, da hadde den vært gjennom en stooor operasjon et par år tidligere (skiftet trommel bl.a.) og jeg husker eksen fortalte at hovedkortet i den var sprengt!

Den andre maskina ble stående igjen hos eksen og jeg tror den funker som bare det fremdeles, den er vel 6 år nå.

Så endte jeg med AEG da jeg flyttet også og har ikke hatt noen problemer med den (kun egenskapte...).

Skrevet

Hr min tredje AEG jeg. Den første takket for seg etter 6-7 år, da hadde den vært gjennom en stooor operasjon et par år tidligere (skiftet trommel bl.a.) og jeg husker eksen fortalte at hovedkortet i den var sprengt!

Den andre maskina ble stående igjen hos eksen og jeg tror den funker som bare det fremdeles, den er vel 6 år nå.

Så endte jeg med AEG da jeg flyttet også og har ikke hatt noen problemer med den (kun egenskapte...).

Ja, alle gode ting er tre :)

Jeg får ikke maskinen levert før til uka, men jeg tror jeg blir fornøyd!

Skrevet

Jeg har hatt min AEG-maskin ganske lenge, iallfall over 7 år. Jeg har hatt reparatør noen ganger, men det har ikke blitt så dyrt. Nå sist skiftet han motoren med en brukt (hvor han nå fant den - kanskje i en av de nyere kasserte maskinene...)

Skrevet

Jeg har hatt min AEG-maskin ganske lenge, iallfall over 7 år. Jeg har hatt reparatør noen ganger, men det har ikke blitt så dyrt. Nå sist skiftet han motoren med en brukt (hvor han nå fant den - kanskje i en av de nyere kasserte maskinene...)

Det koster jo 700 kr bare for at de skal komme jo.

Skrevet

Det koster jo 700 kr bare for at de skal komme jo.

Det er dyrt med reparatør, men jeg tror jeg har kommet under 700 om han kun har fikset en bagatell.

Skrevet

Det er dyrt med reparatør, men jeg tror jeg har kommet under 700 om han kun har fikset en bagatell.

Jeg bare pælmer uansett jeg etter å ha hatt reperatør noen ganger tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...