Gå til innhold

har du hytte - og bruker du den ?

Anbefalte innlegg

Gjest snart hytteeier???
Skrevet

Vi vurderer å kjøpe oss hytte ca en time hjemmefra - fint område både til sommer - og vinterbruk.

Men så er spørsmålet om vi kommer til å bruke hytta, da, eller om det blir bare pes.

Vil gjerne høre fra dere som har hytte, hvor ofte dere bruker den, og om dere synes det er verdt pengene.

Vi er en småbarnsfamilie, forresten.

Skrevet

Det må da være ypperlig å ha hytte en times tid hjemmefra. Jeg hadde nok brukt den mere da enn hvis den hadde ligget 5 timers kjøring unna.

Har ikke hytte selv, men da jeg var liten, hadde vi sommerhus 1 times kjøring hjemmefra. Det ble brukt hver helg i sommerhalvåret iallfall.

mil1365380270
Skrevet

3 timer, lite brukt. Men verdt pengene for det. Poenget er at man kan dra dit når man vil og ikke har dårlig samvittighet når man ikke gjør det. Da hadde det ikke vært noe gøy :-)

Prisene er høye nå, invester i et populært område, eller et med potensiale, om dere er i tvil. 1 time unna høres helt perfekt ut avstandsmessig.

Skrevet

Foreldrene mine har en slik hytte og den har vi hatt mye glede av.

Skrevet

Vi har sommerhytte i skjærgården, 20 minutters kjøretur hjemmefra.

Den brukes flittig i sommerhalvåret, stort sett hver helg og i ferieukene. Ikke minst på grunn av den korte avstanden.

Jeg synes det er deilig å komme på hytta, får slappet av på en annen måte enn hjemme. Hjemme er det alltids noe som bør gjøres, på hytta begrenser det seg selv.

Lykke til med valget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...