Gå til innhold

er jeg forelsket?

Anbefalte innlegg

Gjest someone out three
Skrevet

har nettopp kommet ut av ett langvarig forhold, ønsker å være singel en stund. men så er det denne gutten da, som jeg synes er såt, har rotet med på fest og som har bedt meg på kino. jeg har forstått det slik at han liker meg, men han er litt yngre enn meg og jeg tror ikke jeg ville involvert meg i noe alvorlig forhold med ham. akkurat nå synes jeg bare det er morsomt og flørte litt, og det tror jeg han gjør også..men jeg merker at jeg tenker masse på ham og jeg får litt sånn "fjortis følelse", huff blir litt oppgitt av meg selv..jeg blir veldig fort betatt av gutter. men denne gangen vil jeg være 100 % sikker før jeg går inn i ett nytt forhold. jeg kjenner ikke denne gutten spesielt godt, det er vel mest på fest vi akker sammen, og jeg merker at det er en slags kjemi mellom oss...og jeg ville likt å f.eks gått på kino med ham, men bare for gøy..ikke noe mer enn det, i hvert fall ikke enda..jeg håper bare ikke han legger noe mer i det. hvordan skal jeg evt. si det til ham?jeg vil gjerne få frem at jeg liker ham og synes han er en søt gutt, men at jeg ikke er klar for noe mer enn bare flørting nå..

mil1365380270
Skrevet

Du kan jo bare si det; flørting men ikke forhold. Enten er dere ute etter det samme, eller så er han forelsket. Og da hjelper det vel ikke så mye hva du sier, men det er i alle fall ikke vits i å ta sorgene på forskudd :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...