SoriaMoria Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det er kjempekjekt å arve en steikeovn som fungerer som bare det.. men det hadde vært kjekt om den noensinne hadde vært reingjort... *sulten, men må skure ovn* TV-signaler har jeg ikke her... men dt gjør jo ikke noe, for jeg bruker jo bare internett likevel... ehh... litt dumt at internettilkoblinga mi er på trynet da ja.... Snekkeren skulle vært her i går.. men har jeg sett'n: neeeida? Og fortsatt er det resten av helga igjen. Takke f** for at man er ferdig med mensen for denne gang i alle fall ;o) 0 Siter
Kvinna Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hehe...Har du flytta eller? Ovnstips: sett inn en skål med salmiakk en stund, det løser opp fettet, og vaksinga går litt lettere! -Så kan du surfe mens salmiakken virker ;-) Ha en så god helg som mulig i alle fall! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Man kunne nesten mistenke at dette innlegget var en uke forsinket. Da var det fredag den 13... Eller har du det sånn hver helg? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Hehe...Har du flytta eller? Ovnstips: sett inn en skål med salmiakk en stund, det løser opp fettet, og vaksinga går litt lettere! -Så kan du surfe mens salmiakken virker ;-) Ha en så god helg som mulig i alle fall! Jepp.. nyflytta.... sitter her midt blant masse esker og kaos :S Ang ovnen: MrMuscle Ovnsrens er genial... men STERK *host* 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Man kunne nesten mistenke at dette innlegget var en uke forsinket. Da var det fredag den 13... Eller har du det sånn hver helg? Nei jeg håper for guds skyld helgene framover blir bedre 0 Siter
Kvinna Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jepp.. nyflytta.... sitter her midt blant masse esker og kaos :S Ang ovnen: MrMuscle Ovnsrens er genial... men STERK *host* MrMuscel er uvurderlig! Bruker ovnsdøra i stua også (glass), og den blir skinnende ren, uten å gnikke :-) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 MrMuscel er uvurderlig! Bruker ovnsdøra i stua også (glass), og den blir skinnende ren, uten å gnikke :-) Glassruta ble rein etter to timers virketid, men det ble ikke resten av ovnen... :-S Så nå skal den få virke natten over! *steike mat på platene så lenge* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.