Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk oppvaskmaskin hos mannen min til bursdagen i år :-))

Gjest M.Angelica
Skrevet

Grattis!

Oppvaskmaskin er det første vi skal kjøpe oss når vi kjøper hus. Genial oppfinnelse =)

Skrevet

Grattis!

Oppvaskmaskin er det første vi skal kjøpe oss når vi kjøper hus. Genial oppfinnelse =)

Ja, den skulle vore obligatorisk i eit hus akkurat som vaskemaskin. Gler meg endelig til å vaske opp :-))

Skrevet

Trodde han VAR oppvaskmaskinen din jeg. Det var iallefall min fremtil vi tok oss råd til den investeringen!

Skrevet

Syns jammen han kunne kjøpt den uansett, og kjøpt noe annet i bursdagsgave til deg.

Skrevet

Merkelig gave til en kvinne, når vi lever i 2005.

Gjest ville heller hatt noe veldig rimelig og personlig
Skrevet

Får han vaskemaskin og strykejern av deg?

Skrevet

Syns jammen han kunne kjøpt den uansett, og kjøpt noe annet i bursdagsgave til deg.

Det var då veldig kor utakknemmlige dåke var då??? :-O

Gjest printa
Skrevet

Grattiss!!

Ønsker å bruke min jeg også. Min står bare i et hjørne, ubrukt.

Får ikke koble den til, fordi kjøkkeninnredningen er for liten, og rørene må skiftes ut. Dette har jeg ikke tatt meg råd til fordi jeg bare leier, og skal snart flytte herfra. Da skal maskinen til pers.

*savner maskinen min*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...