Gjest Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er 51 år gamal og fått uregelmessig mens, samt meir ubehag i høgre side før og under mens. Har i vår teke vanleg underlivsprøver der alt var ok. Ikkje noko unormalt på blodprøver. Har vore hos gynekolog til ultralyd. Alt såg fint ut med slimhinne, ingen muskelknutar og ikkje syster. Fekk mens for 11 dagar sidan, litt i starten og etter kvart meir og meir. No har det teke av litt, men har fortsatt ein del og med litt ubehag i høgre side av magen. Først i perioda var det frisk farge på blødninga, men etterkvart mørkare og med meir menslukt enn det eg vanlegvis har hatt, nesten litt fiskelukt. Har ikkje noko irritasjon som eg kjenner i form av svie/kløe. Litt ømheit i brøsta som kjem og går, og litt heitetokter i blant. Kva bør eg gjere no? Eg er så ubekvem med situasjonen. Kjem dette under vanlege overgangsplager? Kan det vere ein betennelse? Vanleg underlivsprøver tok eg i januar, og hos gynekolog var eg seint i april. Fint om du kan gi meg nokre råd.SM 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185086-uregelmessig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Siden du var til gynekolog i april og alt da var normalt tyder symptomene ikke på noe alvorlig. Uregelmessig menstruasjon er meget vanlig før overgangsalderen, men hvis det fortsetter er det lurt med en sjekk av livmorslimhinnen ved en enkel prøvetaking (ikke den vanlige ’kreftprøve’ fra livmorhalsen, men en prøve fra livmorhulen). Har du smerter som ikke gir seg, synes jeg du skal få en sjekk selv alt var i orden for ikke så lenge siden. Fiskelukt kan skyldes tilstanden bakteriell vaginose hvor det er unormal sammensetting av bakterier i skjeden. Den kan behandles med antibiotikum. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185086-uregelmessig-mens/#findComment-1264769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.