Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selfølgelig gjør du det. Du er jo den som presterte å nekte på at Shadows er sylharry. Det er liksom ikke så mye mer å si som du ikke har sagt selv, direkte og indirekte :-)

"................................."

Hva du mener Shadows er og hva Shadows ER, det er to vidt forskjellige ting, det pråsak.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

18

• IngenLurerDenneGutten

14

• Prozak

12

• flisa

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I hvilken sammenheng?

Det er år siden jeg så henne sist:)

Nå, cowboy, har'a jagd dæ på dør?

Skrevet

Hva du mener Shadows er og hva Shadows ER, det er to vidt forskjellige ting, det pråsak.

"Hva du mener Shadows er og hva Shadows ER, det er to vidt forskjellige ting, det pråsak."

Hoh-hoh :-)

Og det kommer fra "musikk- og kultureksperten" Kahn? *ler meg fillete*

Nei, fjotten - hold deg til det du kan: Å pugge historiske "fakta" om midtøsten o.l.

"..............................."

Skrevet

"Hva du mener Shadows er og hva Shadows ER, det er to vidt forskjellige ting, det pråsak."

Hoh-hoh :-)

Og det kommer fra "musikk- og kultureksperten" Kahn? *ler meg fillete*

Nei, fjotten - hold deg til det du kan: Å pugge historiske "fakta" om midtøsten o.l.

Nah, jeg er ingen musikk-ekspert, men jeg liker å lytte til flere sjangere. Faktisk kan jeg både tolerere og akseptere at andre har en annen smak enn jeg, uten å vifte med gjeitebukk-skjegget.

Jeg får stille spørsmålet som Grip ikke fikk svar på: er det en sammenheng mellom nicket ditt og medisinen?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nå, cowboy, har'a jagd dæ på dør?

Jeg er en fredelig fyr. Det vel er heller ungene sine hun biter seg ut med.

Men det er klart - jeg tar parti:-)

Litt soldatnykker har jo jeg også.

Hva koser du med i kveld da? Wienerpølser&øl?;)

Skrevet

Nah, jeg er ingen musikk-ekspert, men jeg liker å lytte til flere sjangere. Faktisk kan jeg både tolerere og akseptere at andre har en annen smak enn jeg, uten å vifte med gjeitebukk-skjegget.

Jeg får stille spørsmålet som Grip ikke fikk svar på: er det en sammenheng mellom nicket ditt og medisinen?

"Faktisk kan jeg både tolerere og akseptere at andre har en annen smak enn jeg, uten å vifte med gjeitebukk-skjegget."

Den blir for dum. Det gjør jeg også, og har aldri forfektet noe annet - tvert i mot. At du ikke takler at noen harselerer med musikken du, din far og din bestefar likte, sier ingenting om meg og mye om deg.

(Forøvrig er det jo du, din innavlede premiegnom, som legger en negativ betydning i ordet "harry" :-)

"............................."

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Å spise medisin er vel ingen skam.

Jeg gomler minst et brett paracett hver søndag.

Skrevet

Jeg er en fredelig fyr. Det vel er heller ungene sine hun biter seg ut med.

Men det er klart - jeg tar parti:-)

Litt soldatnykker har jo jeg også.

Hva koser du med i kveld da? Wienerpølser&øl?;)

Koser og koser, fru blom, det er to vidt forskjellige ting, det. Det går vel i pemikan og Pepsi Max, samt tråle nettet etter krigshistorie, som vanlig. Leser her akkurat nå:

http://www.law.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/nuremberg/nuremberg.htm

Skrevet

Det er hobby-nazien her som har et sykelig oppheng i nicket mitt (fordi det likner på "prozack") :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Koser og koser, fru blom, det er to vidt forskjellige ting, det. Det går vel i pemikan og Pepsi Max, samt tråle nettet etter krigshistorie, som vanlig. Leser her akkurat nå:

http://www.law.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/nuremberg/nuremberg.htm

Har en stefar som er veldig kunskapsrik på krigshistorie.

Og når han har evnen til å fortelle med en viss "humor" er det artig å høre på ham.

Skrevet

"Faktisk kan jeg både tolerere og akseptere at andre har en annen smak enn jeg, uten å vifte med gjeitebukk-skjegget."

Den blir for dum. Det gjør jeg også, og har aldri forfektet noe annet - tvert i mot. At du ikke takler at noen harselerer med musikken du, din far og din bestefar likte, sier ingenting om meg og mye om deg.

(Forøvrig er det jo du, din innavlede premiegnom, som legger en negativ betydning i ordet "harry" :-)

"............................."

Du mangler klasse, pråsak, det er det som gjør personangrepene dine så lutfattige og plumpe.

Jeg får meg liksom ikke til å sparke nedover, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Jaha? Er det for å dempe symptomene på lær-allergi, det da?

Skrevet

Har en stefar som er veldig kunskapsrik på krigshistorie.

Og når han har evnen til å fortelle med en viss "humor" er det artig å høre på ham.

Jeg aner et "men" i den historien, men skal ikke mase om det.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jaha? Er det for å dempe symptomene på lær-allergi, det da?

Har faen ikke ski-sko i lær en gang:-)

Skrevet

Har faen ikke ski-sko i lær en gang:-)

Jaja, da er'e fyllesjuke da, ingen grunn te å juge.

Skrevet

Du mangler klasse, pråsak, det er det som gjør personangrepene dine så lutfattige og plumpe.

Jeg får meg liksom ikke til å sparke nedover, hvis du skjønner hva jeg mener.

"Klasse" er et ord som blir helt malplassert i din munn, Kahn - spesiellt med tanke på at du rett og slett nekter å ta humoristiske uttalelser for det de er - og fortsetter i det uendelige å gnåle om "trusler" (med smileys) etc.

Bare innrøm det. Du eier ikke selvironi eller selvinnsikt. Og du tåler ikke at folk er uenig med deg, eller at folk latterliggjør musikken til bestefaren din :-)

"Sparke nedover"....*latterkrampe*

Skrevet

Det er hobby-nazien her som har et sykelig oppheng i nicket mitt (fordi det likner på "prozack") :-)

Hobby-nazi?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg aner et "men" i den historien, men skal ikke mase om det.

Bare spør du:-)

Skrevet

"Klasse" er et ord som blir helt malplassert i din munn, Kahn - spesiellt med tanke på at du rett og slett nekter å ta humoristiske uttalelser for det de er - og fortsetter i det uendelige å gnåle om "trusler" (med smileys) etc.

Bare innrøm det. Du eier ikke selvironi eller selvinnsikt. Og du tåler ikke at folk er uenig med deg, eller at folk latterliggjør musikken til bestefaren din :-)

"Sparke nedover"....*latterkrampe*

Jeg er min egen bestefar, lille pusen.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er han hobby-nazist?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...