Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare spør du:-)

Næsj, hvorfor skulle jeg gi deg anledning til å brette ut livshistorien din på DOL, da?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

18

• IngenLurerDenneGutten

14

• Prozak

12

• flisa

6

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Næsj, hvorfor skulle jeg gi deg anledning til å brette ut livshistorien din på DOL, da?

Du må ha kobbla feil der gitt:-)

Skrevet

Er han hobby-nazist?

Alle som ikke røyker hasj, stemmer SV og går i fakkeltog for Saddam Hussein og Yassir Arafat er nazister, har du ikke skjønt det eller?

Pråsaken har et noe enkelt virkelighetsbilde, serru. Han får bare inn NRK, leser kun Dagbladet og Klassekampen og får angst når dørene slår feil vei. Men slapp av, det er ingen diagnose, hans tilstand er en etikk.

Skrevet

Du må ha kobbla feil der gitt:-)

Det er ikke første gangen. Tross mitt perfekte ytre gjør jeg stadig små feil.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er ikke første gangen. Tross mitt perfekte ytre gjør jeg stadig små feil.

Mulig det. Men den siste vinklinga gikk over hodet på meg:-)

Skrevet

Alle som ikke røyker hasj, stemmer SV og går i fakkeltog for Saddam Hussein og Yassir Arafat er nazister, har du ikke skjønt det eller?

Pråsaken har et noe enkelt virkelighetsbilde, serru. Han får bare inn NRK, leser kun Dagbladet og Klassekampen og får angst når dørene slår feil vei. Men slapp av, det er ingen diagnose, hans tilstand er en etikk.

LOL! Når du snakker om "enkelt virkelighetsbilde" blir det ustyrtelig morsomt :-)

".................................."

Skrevet

Er han hobby-nazist?

Selvfølgelig er han ikke det - like lite som f.eks jeg er stalinist eller nazist.

Skrevet

Mulig det. Men den siste vinklinga gikk over hodet på meg:-)

Da var det nok en "dud".

Skrevet

LOL! Når du snakker om "enkelt virkelighetsbilde" blir det ustyrtelig morsomt :-)

Som du må savne "sør".

*flirer*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da var det nok en "dud".

Javel:-/

Skrevet

Jeg er min egen bestefar, lille pusen.

Tja...det passer ihvertfall godt inn med mine mistanker om hvorfor den psykopatiske paranoiaen og ekstremismen er de eneste persontrekkene du har å vifte med :-)

"..................................."

Skrevet

Tja...det passer ihvertfall godt inn med mine mistanker om hvorfor den psykopatiske paranoiaen og ekstremismen er de eneste persontrekkene du har å vifte med :-)

"..................................."

Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er.

Se om du kjenner deg igjen her:

http://www.antipsykopat.org/psykopatgalleriet.php

Skrevet

Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er.

Se om du kjenner deg igjen her:

http://www.antipsykopat.org/psykopatgalleriet.php

"Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er. "

Selvfølgelig synes du det. En psykopat, akkurat som en annen idiot, er ikke i stand til å se seg selv i noe annet enn sitt eget forvridde syn.

"..............................."

Skrevet

"Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er. "

Selvfølgelig synes du det. En psykopat, akkurat som en annen idiot, er ikke i stand til å se seg selv i noe annet enn sitt eget forvridde syn.

"..............................."

Ja, der ser du: my point exactly.

*ler*

Skrevet

Ja, der ser du: my point exactly.

*ler*

"Ja, der ser du: my point exactly."

Tull - det var ren kopiering. Like "selvtenkende" som all annen svada du lirer av deg *må vel le litt, jeg også*

"............................."

Skrevet

Nei - de er svenske og synger "min gitarr" og "jag ringer på fredag" :) - og "Släng en slant ut i brunnen" - gamle, gamle svisker...:)

Släng en slant ut i brunnen och önska dig nå'n ting. Tänk på något spesielt som du vil ha ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...