Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bare spør du:-) Næsj, hvorfor skulle jeg gi deg anledning til å brette ut livshistorien din på DOL, da? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Næsj, hvorfor skulle jeg gi deg anledning til å brette ut livshistorien din på DOL, da? Du må ha kobbla feil der gitt:-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er han hobby-nazist? Alle som ikke røyker hasj, stemmer SV og går i fakkeltog for Saddam Hussein og Yassir Arafat er nazister, har du ikke skjønt det eller? Pråsaken har et noe enkelt virkelighetsbilde, serru. Han får bare inn NRK, leser kun Dagbladet og Klassekampen og får angst når dørene slår feil vei. Men slapp av, det er ingen diagnose, hans tilstand er en etikk. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Du må ha kobbla feil der gitt:-) Det er ikke første gangen. Tross mitt perfekte ytre gjør jeg stadig små feil. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det er ikke første gangen. Tross mitt perfekte ytre gjør jeg stadig små feil. Mulig det. Men den siste vinklinga gikk over hodet på meg:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Alle som ikke røyker hasj, stemmer SV og går i fakkeltog for Saddam Hussein og Yassir Arafat er nazister, har du ikke skjønt det eller? Pråsaken har et noe enkelt virkelighetsbilde, serru. Han får bare inn NRK, leser kun Dagbladet og Klassekampen og får angst når dørene slår feil vei. Men slapp av, det er ingen diagnose, hans tilstand er en etikk. LOL! Når du snakker om "enkelt virkelighetsbilde" blir det ustyrtelig morsomt :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er han hobby-nazist? Selvfølgelig er han ikke det - like lite som f.eks jeg er stalinist eller nazist. ".................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Mulig det. Men den siste vinklinga gikk over hodet på meg:-) Da var det nok en "dud". 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 LOL! Når du snakker om "enkelt virkelighetsbilde" blir det ustyrtelig morsomt :-) ".................................." Som du må savne "sør". *flirer* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Da var det nok en "dud". Javel:-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg er min egen bestefar, lille pusen. Tja...det passer ihvertfall godt inn med mine mistanker om hvorfor den psykopatiske paranoiaen og ekstremismen er de eneste persontrekkene du har å vifte med :-) "..................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Tja...det passer ihvertfall godt inn med mine mistanker om hvorfor den psykopatiske paranoiaen og ekstremismen er de eneste persontrekkene du har å vifte med :-) "..................................." Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er. Se om du kjenner deg igjen her: http://www.antipsykopat.org/psykopatgalleriet.php 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er. Se om du kjenner deg igjen her: http://www.antipsykopat.org/psykopatgalleriet.php "Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er. " Selvfølgelig synes du det. En psykopat, akkurat som en annen idiot, er ikke i stand til å se seg selv i noe annet enn sitt eget forvridde syn. "..............................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 "Jeg synes du er mer eksponent for den psykopate etikk enn det jeg er. " Selvfølgelig synes du det. En psykopat, akkurat som en annen idiot, er ikke i stand til å se seg selv i noe annet enn sitt eget forvridde syn. "..............................." Ja, der ser du: my point exactly. *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Ja, der ser du: my point exactly. *ler* "Ja, der ser du: my point exactly." Tull - det var ren kopiering. Like "selvtenkende" som all annen svada du lirer av deg *må vel le litt, jeg også* "............................." 0 Siter
Reg@l Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Nei - de er svenske og synger "min gitarr" og "jag ringer på fredag" - og "Släng en slant ut i brunnen" - gamle, gamle svisker... Släng en slant ut i brunnen och önska dig nå'n ting. Tänk på något spesielt som du vil ha ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.