Eyes never lie Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er det mange som følger med på hotel cæsar her? Og hvilken karakter liker dere best i den serien? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg følger med! Ikke sånn at jeg reiser hjem for å se på, men er jeg hjemme setter jeg på tv2 på. Hvem jeg liker best? Er det noen der som er ålreite da? Svein er jo kul da. 0 Siter
Green Iguana Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg følger med! Ikke sånn at jeg reiser hjem for å se på, men er jeg hjemme setter jeg på tv2 på. Hvem jeg liker best? Er det noen der som er ålreite da? Svein er jo kul da. Vel, om jeg kan si hvem jeg IKKE liker, så må det ABSOLUTT være han Scott.....æsj for en ekling. Hvem liker man best? Vel, Astrid er jo en herlig dame da..;-) Og lille Jenny Augusta...hehe 0 Siter
Piraye Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg følger med! Ikke sånn at jeg reiser hjem for å se på, men er jeg hjemme setter jeg på tv2 på. Hvem jeg liker best? Er det noen der som er ålreite da? Svein er jo kul da. Følger med jeg.. Christian har jo en deilig framtoning da..! Så han blir vel favoritten. Ellers må jeg fremheve hun som spiller May som en dårlig skuespiller...! 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Jeg følger med! Ikke sånn at jeg reiser hjem for å se på, men er jeg hjemme setter jeg på tv2 på. Hvem jeg liker best? Er det noen der som er ålreite da? Svein er jo kul da. Ja Svein er kul. Skikkelig morsom fyr;) 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Følger med jeg.. Christian har jo en deilig framtoning da..! Så han blir vel favoritten. Ellers må jeg fremheve hun som spiller May som en dårlig skuespiller...! Hvorfor synes du May er dårlig? Har ikke lagt spesielt merke til det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Vel, om jeg kan si hvem jeg IKKE liker, så må det ABSOLUTT være han Scott.....æsj for en ekling. Hvem liker man best? Vel, Astrid er jo en herlig dame da..;-) Og lille Jenny Augusta...hehe Jenny Augusta som er sikkert et halvt år og fortsatt bruker newborn-bleier. Jaja, LITT research kan man vel ikke forvente av de som kjøper inn rekvisitter til cæsar. 0 Siter
Piraye Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor synes du May er dårlig? Har ikke lagt spesielt merke til det. Tjaaa....synes hun overspiller sånn. Legger overdrevet mye følelser i noen ganger på en litt kunstig måte. 0 Siter
Dory Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg ser på det ja:) Hmm, liker Svein og Vilde jeg. Og Astrid. May er også bra synes jeg. 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Jeg ser på det ja:) Hmm, liker Svein og Vilde jeg. Og Astrid. May er også bra synes jeg. Hvem var nå vilde igjen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvem var nå vilde igjen? Datra til Svein......... 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Datra til Svein......... Å ja, stemmer det! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Nei, huff, dèt er tragisk, dèt... 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Svein og Juni er kule. Juni er dritmorsom når hun blir hysterisk. Philip liker jeg også. Det er noe knullsk over ham. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Svein og Juni er kule. Juni er dritmorsom når hun blir hysterisk. Philip liker jeg også. Det er noe knullsk over ham. "Det er noe knullsk over ham" Rene påskjønnelsen:-) 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 "Det er noe knullsk over ham" Rene påskjønnelsen:-) ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Svein og Juni er kule. Juni er dritmorsom når hun blir hysterisk. Philip liker jeg også. Det er noe knullsk over ham. Philip virker noe tafatt og svak, ikke noen advokattype. Jeg liker best Christian, tror jeg. Albert, som har glimret ved sitt fravær en tid, er også ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.