Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Gjest Astral
Skrevet

Jeg synes den var veldig fin, og fyren sa "den duger vel", så da er den godkjent her i gården i alle fall :)

Skrevet

Den var nydelig, men jeg syns det var litt rart den blondestykkegreia øverst foran.

Skrevet

Jeg synes den var pen, og det gjennomsiktige stykket overs gav den en orginalitet den ellers ville manglet. Herlig!

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig ed Åsemor og amber - jeg likte ikke det blondestykket helt øverst. Ellers var kjolen nydelig!

Gjest Isbinne
Skrevet

Fasongen var nydelig, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det gjennomsiktige stykket øverst foran. Den kunne kanskje sluttet der det gjennomsiktige starter?

Det var nettopp derfor jeg likte den. Blondegreia på brystet var det "lille ekstra" jeg var ute etter. Og jeg tror den vil passe perfekt til kroppen min. Kanskje den er på billigsalg neste år?

Skrevet

Helt enig ed Åsemor og amber - jeg likte ikke det blondestykket helt øverst. Ellers var kjolen nydelig!

Helt enig! :) Utenom det blondestykker var kjolen fantastisk :D

Gjest bare skuldre
Skrevet

Den var vakker.

Men jeg ville hatt noe mer på meg i kirken (skuldrene).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...