Gjest Astral Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes den var veldig fin, og fyren sa "den duger vel", så da er den godkjent her i gården i alle fall 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Den var nydelig, men jeg syns det var litt rart den blondestykkegreia øverst foran. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes den var pen, og det gjennomsiktige stykket overs gav den en orginalitet den ellers ville manglet. Herlig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Helt enig ed Åsemor og amber - jeg likte ikke det blondestykket helt øverst. Ellers var kjolen nydelig! 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Fasongen var nydelig, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det gjennomsiktige stykket øverst foran. Den kunne kanskje sluttet der det gjennomsiktige starter? Det var nettopp derfor jeg likte den. Blondegreia på brystet var det "lille ekstra" jeg var ute etter. Og jeg tror den vil passe perfekt til kroppen min. Kanskje den er på billigsalg neste år? 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Helt enig ed Åsemor og amber - jeg likte ikke det blondestykket helt øverst. Ellers var kjolen nydelig! Helt enig! Utenom det blondestykker var kjolen fantastisk 0 Siter
Gjest bare skuldre Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Den var vakker. Men jeg ville hatt noe mer på meg i kirken (skuldrene). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.