Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• ShitDiddelyDo

3

• MsSophie

2

• favn

2

Jeg ser det nesten omvendt etter hundreogørte innlegg her om svigertroll. Jeg vil gjerne sjekke ut evt. potensielle "svigerser" før jeg lar ham treffe ungene mine.

Er svigersene helt på randen så er jeg ikke så sikker... Men jeg tror de er helt vanlige, trivelige mennesker altså. :o) Det er bare litt tidlig for meg ennå...

"Er svigersene helt på randen så er jeg ikke så sikker... Men jeg tror de er helt vanlige, trivelige mennesker altså. :o) Det er bare litt tidlig for meg ennå..."

Hvis du føler det er for tidlig å treffe foreldrene hans, så er det selvsagt det. Du gjør jo det du føler er riktig for deg.

Gøy å være nyforelsket igjen ?:-)

Men min mening ang. barna står jeg fast ved (selv om det også selvsagt er ditt valg)

Barna kommer først, og det hjelper svært lite om hans foreldre er omsorgsfulle og sympatiske til tusen, om ikke kjæresten din går overens med barna dine.

Har han barn forresten?

"Er svigersene helt på randen så er jeg ikke så sikker... Men jeg tror de er helt vanlige, trivelige mennesker altså. :o) Det er bare litt tidlig for meg ennå..."

Hvis du føler det er for tidlig å treffe foreldrene hans, så er det selvsagt det. Du gjør jo det du føler er riktig for deg.

Gøy å være nyforelsket igjen ?:-)

Men min mening ang. barna står jeg fast ved (selv om det også selvsagt er ditt valg)

Barna kommer først, og det hjelper svært lite om hans foreldre er omsorgsfulle og sympatiske til tusen, om ikke kjæresten din går overens med barna dine.

Har han barn forresten?

Nei, han har ikke barn, men jeg har jo sett ham sammen med sine onkelunger. :o)

Annonse

Har du hengt deg opp i at jeg ærlig mener at han ikke er noe glansbilde??? Himmel og hav. Han er en fantastisk mann! Vi har det kjempefint når vi er sammen og har et veldig avslappet forhold til sjalusi og denslags begge to.

Hadde det ikke vært større grunn til å lure om jeg sa at jeg var sammen med ham fordi han er så kjekk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...