Gå til innhold

Leketøy - tips til en fersking?

Anbefalte innlegg

Gjest First time :)

Dette er forøvrig det sykeste jeg noen sinne har sett:

http://www.kondomeriet.no/webshopkit.cgi?pid=1469

hehehe

Kjekk å ha når man skal gjøre noe stillesittende arbeide som er gørr kjedelig, da! Sortere frimerker, for eksempel ;-)

He he :)

Fortsetter under...

Det settet kan jo være en fin begynnelse;)

Der var jo forsåvidt litt av hvert til en billig penge.

Jeg vil si at når det gjelder vibrator til bruk innvendig er en av medium tykkelse og lengde bra. Det er ikke om å gjøre å kjøpe det største(!).

Det er forskjellig stivhet på dem, og det viktigste etter min mening er at den er stiv slik at man kan legge trykk til på gode punkter og den ikke gir etter som en geléklump..

Men skulle du ønske en som føyer seg bedre har denne god vibrasjon:

http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,9&id=10247

Den som var i pakken så grei ut. Kanskje litt liten, og kanskje du vil ønske en med mer fasong, men det er smaksak. Tror den er helt fin. Kan fint også brukes analt:)

Annen variant som er noe større men kan brukes overalt:

http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10322

Et vibrerende egg til bruk i skjeden/analt kan være morsomt, eller som noen foreslår; en sommerfugl, som jo er et utvendig vibrerende egg/fugl/frosk..eller telefon;-)

Ellers anbefaler jeg alltid til utvendig bruk en god klitorisvibrator. Den du hadde i pakken kan også brukes utvendig, men en typisk utvendig vibrator (bortsett fra sommerfugl) er kanskje en sånn:http://www.kondomeriet.no/webshopkit.cgi?pid=920

eller fingerbøler, f.eks:

http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10150

Det var det jeg kunne komme på i farten.

Lykke til. Bare fantasien setter grenser for bruk;-)

Se, her var det tips i bøttevis. Takk for det :)

Siden jeg ikke har det minste erfaring med slikt, slenger jeg på et par tilleggsspørsmål (som sikkert virker en anelse teite hvis man er erfaren...)

La oss si at jeg kjøper G2-ormen (for den synes jeg så veldig interessant ut :)), hvordan rengjør man den? Vasker man kun med vann eller er det spesielle rensemidler man skal bruke?

Ser at man kanskje bør slenge med glidekrem på orderen, har du tips til en mild en? Jeg reagerer gjerne på såper og slikt, så er avhengig av en som ikke er for tøff.

He, he, føler meg rent som en jomfru her, jeg :)

Sier bare en ting, jeg:

Butterfly. *s*

http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=52474

(og vi er mange her på forumet som anbefaler den ;) )

Det har jeg fått med meg :)

Er den liksom for litt mer erfarne brukere, tro? Den ser litt voldsom ut med stropper og det hele. For slike nybegynnere, mener jeg ;-) Sier som Tootsieroll; Må ikke gi mannen et sjokk her, vet du ;-)

Det har jeg fått med meg :)

Er den liksom for litt mer erfarne brukere, tro? Den ser litt voldsom ut med stropper og det hele. For slike nybegynnere, mener jeg ;-) Sier som Tootsieroll; Må ikke gi mannen et sjokk her, vet du ;-)

Den er like gjerne for nybegynnere som mer erfarne. Du kan også droppe stroppene om du vil; de selger også noen uten stropper.

Over her spør du om hvordan man rengjør leketøy. Du får kjøpt en rensegele som er grei å bruke, den er drøy og fin også. :)

Den er like gjerne for nybegynnere som mer erfarne. Du kan også droppe stroppene om du vil; de selger også noen uten stropper.

Over her spør du om hvordan man rengjør leketøy. Du får kjøpt en rensegele som er grei å bruke, den er drøy og fin også. :)

Takk :)

Fint å kunne spørre noen. Så unødvendig å finne opp kruttet selv (eller finne frem til kruttet ;-)).

Har moret meg inne på cupido-shopen akkurat nå, og jammen er det mye spennende ute og går.

Jeg er som en unge i godteributikken, jeg ;-) Klarer liksom ikke å bestemme meg...

Annonse

Takk :)

Fint å kunne spørre noen. Så unødvendig å finne opp kruttet selv (eller finne frem til kruttet ;-)).

Har moret meg inne på cupido-shopen akkurat nå, og jammen er det mye spennende ute og går.

Jeg er som en unge i godteributikken, jeg ;-) Klarer liksom ikke å bestemme meg...

hehe ja, det er mye å velge i. :)

Du har ikke Kondomeriet eller Beathe Uhse i nærheten av der du bor, da? Så kan du se hvordan de ser ut i virkeligheten, det blir alltid litt annerledes da.

De som jobber der er også veldig ok å spørre dersom en lurer på noe.

:)

Gjest *humptidum*

hehe ja, det er mye å velge i. :)

Du har ikke Kondomeriet eller Beathe Uhse i nærheten av der du bor, da? Så kan du se hvordan de ser ut i virkeligheten, det blir alltid litt annerledes da.

De som jobber der er også veldig ok å spørre dersom en lurer på noe.

:)

Har de prøverom?

tigertrollet

Se, her var det tips i bøttevis. Takk for det :)

Siden jeg ikke har det minste erfaring med slikt, slenger jeg på et par tilleggsspørsmål (som sikkert virker en anelse teite hvis man er erfaren...)

La oss si at jeg kjøper G2-ormen (for den synes jeg så veldig interessant ut :)), hvordan rengjør man den? Vasker man kun med vann eller er det spesielle rensemidler man skal bruke?

Ser at man kanskje bør slenge med glidekrem på orderen, har du tips til en mild en? Jeg reagerer gjerne på såper og slikt, så er avhengig av en som ikke er for tøff.

He, he, føler meg rent som en jomfru her, jeg :)

Av glidekremer kan jeg ihvertfall anbefale French Silk (tror det var fra Kondomeriet) og den vanlige Glid (som du får kjøpt på apoteker og "overalt"). Disse klisser ihvertfall ikke, er behagelige og er vannbasert.

Når det gjelder rengjøring bruker jeg bare såpe og vann i og med at jeg ikke deler vibratorer med andre. Mulig det egentlig ikke er bra nok, men det er nå det jeg gjør:-)

Lykke til! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...