nick Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Nå også teskjetroll! Jeg fatter ingenting? 12 teskjeer er blitt til 4. Ang. sokketroll, er det noen som har forsøkt å vaske en og en, for å se om de greier å rømme helt på egen hånd? 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Du har en teskje i sukkerbollen, to i nesquickboksen og en i melisesken. Og så har to stykker gått i søpla fordi de har stått oppi yoghurt-begre. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Du har en teskje i sukkerbollen, to i nesquickboksen og en i melisesken. Og så har to stykker gått i søpla fordi de har stått oppi yoghurt-begre. *niker voldsomt* 0 Siter
nick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Du har en teskje i sukkerbollen, to i nesquickboksen og en i melisesken. Og så har to stykker gått i søpla fordi de har stått oppi yoghurt-begre. Null i sukkerbollen, Nesquickboksen er ikke åpnet og går snart ut på dato, melis er er ukjent begrep her i huset, kaffeboksen har plastskje, Nescafe Gold (jeg liker den) inneholder bare kaffe og jeg skjønner fremdeles ikkenoe. Greit at en og annen går i søpla, men 8??? Vi som ENDELIG hadde fått oss et brukbart bestikksett. 0 Siter
nick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 *niker voldsomt* Niker du lissom, det skal selvfølgelig være *nicker*! 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Niker du lissom, det skal selvfølgelig være *nicker*! selfølckelig 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Null i sukkerbollen, Nesquickboksen er ikke åpnet og går snart ut på dato, melis er er ukjent begrep her i huset, kaffeboksen har plastskje, Nescafe Gold (jeg liker den) inneholder bare kaffe og jeg skjønner fremdeles ikkenoe. Greit at en og annen går i søpla, men 8??? Vi som ENDELIG hadde fått oss et brukbart bestikksett. Har du barn kanskje som har noen i leketøyskassen sin? 0 Siter
nick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Har du barn kanskje som har noen i leketøyskassen sin? Det er det ikke mye mulighet for. Det verste er at det mangler vanlige skjeer også. *klør meg i hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.