Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå også teskjetroll!

Jeg fatter ingenting? 12 teskjeer er blitt til 4.

Ang. sokketroll, er det noen som har forsøkt å vaske en og en, for å se om de greier å rømme helt på egen hånd?

Skrevet

Du har en teskje i sukkerbollen, to i nesquickboksen og en i melisesken. Og så har to stykker gått i søpla fordi de har stått oppi yoghurt-begre.

Skrevet

Du har en teskje i sukkerbollen, to i nesquickboksen og en i melisesken. Og så har to stykker gått i søpla fordi de har stått oppi yoghurt-begre.

*niker voldsomt*

Skrevet

Null i sukkerbollen, Nesquickboksen er ikke åpnet og går snart ut på dato, melis er er ukjent begrep her i huset, kaffeboksen har plastskje, Nescafe Gold (jeg liker den) inneholder bare kaffe og jeg skjønner fremdeles ikkenoe.

Greit at en og annen går i søpla, men 8??? Vi som ENDELIG hadde fått oss et brukbart bestikksett.

Skrevet

*niker voldsomt*

Niker du lissom, det skal selvfølgelig være *nicker*!

Skrevet

Niker du lissom, det skal selvfølgelig være *nicker*!

selfølckelig

hare1365380455
Skrevet

Null i sukkerbollen, Nesquickboksen er ikke åpnet og går snart ut på dato, melis er er ukjent begrep her i huset, kaffeboksen har plastskje, Nescafe Gold (jeg liker den) inneholder bare kaffe og jeg skjønner fremdeles ikkenoe.

Greit at en og annen går i søpla, men 8??? Vi som ENDELIG hadde fått oss et brukbart bestikksett.

Har du barn kanskje som har noen i leketøyskassen sin?

Skrevet

Har du barn kanskje som har noen i leketøyskassen sin?

Det er det ikke mye mulighet for. Det verste er at det mangler vanlige skjeer også.

*klør meg i hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...