Gå til innhold

Skal du se WigWam i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg skal nok det, ja
Skrevet

Jeg håper nordmennene får god plassering! Skal du se showet og kritisere artistene og kjolene?;)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Klart det! MGP har värt årets tv-höydepunkt siden jeg var 4 år og dollie de lux sang lenge leve livet;)

Gjest generasjon x
Skrevet

Nei, Grand Prix er utdatert for lenge siden.

Før i tida (da mor var ung) var GP en høydare. Nå derimot finnes det så mye bedre underholdning enn dette vissvasset. Dårlige artister, bortkasta tid.

Skrevet

Klart det! MGP har värt årets tv-höydepunkt siden jeg var 4 år og dollie de lux sang lenge leve livet;)

Nope, har andre planer ikveld :-)

Skrevet

Hvis vi ikke leier film, og det ikke er noe annet bra på tv, så blir det vel til at det står på.

Gjest vioola
Skrevet

Nope, har andre planer ikveld :-)

gram prix er programmet alle elsker å hate.

Er tradisjon. Og det skal man ikke spøke med

men ja..selvfølgelig skal jeg se det.

Skrevet

Er det tvil?

Klart jeg se Melodi Grand Prix! Og i år blir det norsk seier.

Heia NORGE!

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Nei, det går en eksepsjonelt bra film på SVT, nemlig Memento. Den skal jeg se.

Gjest WW-fan
Skrevet

Jeg skal se på og jeg skal IKKE kritisere Wig Wam uansett hvordan det går. Jeg synes de er dritkule og sangen dødsbra. Skal kjøpe CD'en deres uansett resultat i kveld.

HEIA NORGE OG WIG WAM!!

Skrevet

Nei. Det er mange år siden jeg sist så på Melodi Grand Prix. Jeg så ikke på Idol i går heller, forresten.

Skrevet

Ja, jeg skal se på og flire av de syrlige kommentarene til Jostein Pedersen, som jeg har stor sans for. Men jeg heier på Hellas.

At Wigwam minner om Slade hjelper ikke når de ser ut som julebukker. Refrenget er riktignok fengende, men.

Jeg er enig med Solveig Kloppen, som sier at murens fall var en tragedie for Grand Prix. Det er veldig mye øst-europeisk dominans og preg over det hele, og enda verre kan det bli i årene framover.

Gjest midia
Skrevet

Ja selvfølgelig må vi se at wigwam vinner!

Gleder oss mest til poengene,da skal vi se at norge tar toppen maaange ganger og så får vi kanskje se at svenskene gir oss mange poeng også!?

Skrevet

Siden det ble norsk seier i 1985 og 1995 sier det seg vel selv hvem som vinner i kveld? ;-) Mener WigWam helt klart har den beste låten, og Champagnen ligger klar på kjøla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...