Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Denne tråden skulle jeg ikke lest. Nå ble jeg sulten, men har ikke noe særlig mat i huset. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Denne tråden skulle jeg ikke lest. Nå ble jeg sulten, men har ikke noe særlig mat i huset. Finnes det ikke et gatekjøkken el. i nærheten? En saftig svær hamburger og chips;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Denne tråden skulle jeg ikke lest. Nå ble jeg sulten, men har ikke noe særlig mat i huset. Jeg kan godt sende over noen rester! Ble alt for mye til oss. Var så masse som fristet at det ble en stor middag.=) 0 Siter
Kvinna Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg skal lage flisa-flutes nå! Er spent på om det er så godt som det blir hevdet! :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg skal lage flisa-flutes nå! Er spent på om det er så godt som det blir hevdet! :-) Det skal jeg lage en dag å. Det får bli når kroppen har kommet seg over den middagen her =) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Finnes det ikke et gatekjøkken el. i nærheten? En saftig svær hamburger og chips;) Jo, det finnes gatekjøkken. Tar meg vel en tur ut snart. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Tusen takk for tips alle! Nå er jeg så mett at det er bare å legge seg rett ut :/ *Raaaap* =) Der ser du. Babette får sikkert rett hun også 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Der ser du. Babette får sikkert rett hun også Nei nei nei... aldri for mett til litt kos =) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Brokkoli er jo ikke godt, så lenge det er kokt eller "bakt" i hjel. Og det er det jo som regel. Hvis man dermot steker det lett, eller woker det, så er det noe helt annet. ".................................." Brokkoli blir ikke overkokt i denne retten... Man koker den (ikke for mye), og så skal den med i fyllet. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Brokkoli blir ikke overkokt i denne retten... Man koker den (ikke for mye), og så skal den med i fyllet. Det er bare det at det er ikke godt når det er kokt i det hele tatt (nesten alle smaken forsvinner) :-) ".............................." 0 Siter
Gjest Veiledende :) Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 du kan godt ha en bitteliten smørklatt på hver filet - men slet tikke nødvendig Skjønner det er snakk om en flisa-oppskrift? ;o) Kunne du være så snill.....? Å gjenta den? Thanx 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Skjønner det er snakk om en flisa-oppskrift? ;o) Kunne du være så snill.....? Å gjenta den? Thanx Du finner det inne på Meldinger - - tenker jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.