Gå til innhold

Lørdagskos

Anbefalte innlegg

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Denne tråden skulle jeg ikke lest. Nå ble jeg sulten, men har ikke noe særlig mat i huset.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• IngenLurerDenneGutten

11

• Gyda

5

• puttelull

4

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Denne tråden skulle jeg ikke lest. Nå ble jeg sulten, men har ikke noe særlig mat i huset.

Finnes det ikke et gatekjøkken el. i nærheten?

En saftig svær hamburger og chips;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kan godt sende over noen rester! Ble alt for mye til oss. Var så masse som fristet at det ble en stor middag.=)

Skrevet

Jeg skal lage flisa-flutes nå! Er spent på om det er så godt som det blir hevdet! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skal lage flisa-flutes nå! Er spent på om det er så godt som det blir hevdet! :-)

Det skal jeg lage en dag å. Det får bli når kroppen har kommet seg over den middagen her =)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Finnes det ikke et gatekjøkken el. i nærheten?

En saftig svær hamburger og chips;)

Jo, det finnes gatekjøkken. Tar meg vel en tur ut snart.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Tusen takk for tips alle!

Nå er jeg så mett at det er bare å legge seg rett ut :/

*Raaaap* =)

Der ser du.

Babette får sikkert rett hun også;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Der ser du.

Babette får sikkert rett hun også;)

Nei nei nei... aldri for mett til litt kos =)

hare1365380455
Skrevet

Brokkoli er jo ikke godt, så lenge det er kokt eller "bakt" i hjel. Og det er det jo som regel. Hvis man dermot steker det lett, eller woker det, så er det noe helt annet.

".................................."

Brokkoli blir ikke overkokt i denne retten... Man koker den (ikke for mye), og så skal den med i fyllet.

Skrevet

Brokkoli blir ikke overkokt i denne retten... Man koker den (ikke for mye), og så skal den med i fyllet.

Det er bare det at det er ikke godt når det er kokt i det hele tatt (nesten alle smaken forsvinner) :-)

".............................."

Gjest Veiledende :)
Skrevet

du kan godt ha en bitteliten smørklatt på hver filet - men slet tikke nødvendig :)

Skjønner det er snakk om en flisa-oppskrift? ;o)

Kunne du være så snill.....? Å gjenta den?

Thanx :)

Skrevet

Skjønner det er snakk om en flisa-oppskrift? ;o)

Kunne du være så snill.....? Å gjenta den?

Thanx :)

Du finner det inne på Meldinger - - tenker jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...