Gå til innhold

Litt sånn diverse.

Anbefalte innlegg

Gjest Litt ene og det andre :)
Skrevet

Dette lurer jeg på nå :

Musikk : skal laste ned noen mp3 filer, hvordan behandler jeg disse når de skal spilles på spiller som bare tar "vanlig" musikk?

Nøttebunn : hvor lenge og på hvilke grader skal nøttebunn stekes?

Data : når man lager skjema i word, hvodan får jeg disse til å kunne ha forskjellig størrelse? Altså de forskjellige rutene hver for seg. - Kan jeg lagre en mal med tekstbokser slik at teksboksene blir stående der de er satt til neste gang?

Grand Prix : er denne musikkonkurransen som vi alle hater på tv i dag?

Sånn, tror det var alt.

;)

Gjest konvertere filer
Skrevet

Kan bare hjelpe deg med dette:

>>Musikk : skal laste ned noen mp3 filer, hvordan behandler jeg disse når de skal spilles på spiller som bare tar "vanlig" musikk?>>

Da må du bruke et program som konverterer fra mp3 til wav-filer. Selv bruker jeg en gammel versjon av RazorLame, men det finnes sikkert flere programmer som gjør dette. Kan være du finner det her: http://www.snapfiles.com/

Skrevet

>>Musikk : skal laste ned noen mp3 filer, hvordan behandler jeg disse når de skal spilles på spiller som bare tar "vanlig" musikk?>>

Da må du bruke et program som konverterer fra mp3 til wav-filer. Selv bruker jeg en gammel versjon av RazorLame, men det finnes sikkert flere programmer som gjør dette. Kan være du finner det her: http://www.snapfiles.com/

Winamp gjør dette raskt og effektivt.

"..............................."

Skrevet

JA, gran prix er i dag! Heia Norge! Jeg benker meg med brus, taco, chips og snop i kveld, foran TV`en. Ingen tvil om at WigWam vinner hele shiten!!!

Altså: en god gammeldags og koselig hjemme-lørdags-kveld!!!

Skrevet

JA, gran prix er i dag! Heia Norge! Jeg benker meg med brus, taco, chips og snop i kveld, foran TV`en. Ingen tvil om at WigWam vinner hele shiten!!!

Ja, har laget dip med Tortille og Maarud salte potetgull - bare jeg spom liker sånt her i huset.

Saltstenger fra First Price - til 4,90 - -det er så billig!

NOX og FOX og - - -den nye krokanappelsinmelkejoskoladen

Skrevet

Kjære vene, snakk om å henge etter da :(

Okey, da blir det kanskje GP.kveld i kveld da.

Har litt snacks vi også da, bla. ostekake, nammm.

Kos dere i kveld da :)

Skrevet

Takk skal du ha.

Skal sjekke både din og Prozak sine tips

:)

Skrevet

klokka 21

Skal forsøke å unngå å se det. Jeg får være tolerant om dattera kommer hjemom. :)

Skrevet

På 160 grader i ca 30 minutter.

Tusen takk :)

Tenkte å bake froumasjkake i morgen skjønner du, med nøttebunn, nam.

Skrevet

Tusen takk :)

Tenkte å bake froumasjkake i morgen skjønner du, med nøttebunn, nam.

Mmmm, høres godt ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...