sweeta Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 hei! noen som har gode eller dårlige erfaringer med p-ille-sorten loette? 0 Siter
Gjest ylang ylang Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 NEi, har ikke prøvd den. Men kan anbefale yasmin p-pille Er veldig godt fornøyd med den. HAr gått på den i snart 4 år og har ikke hatt noe særlige bivirkninger 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det eneste jeg vet at et par venninner av meg måtte bytte fra Loette til et annet p-pillemerke for et år siden, fordi Loette ikke klarte å levere nok p-piller til at alle de som hadde resept på den fikk. (regner med de har fikset det til nå..) Og at de blødde veldig uregelmessig de første 6 månedene. 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 NEi, har ikke prøvd den. Men kan anbefale yasmin p-pille Er veldig godt fornøyd med den. HAr gått på den i snart 4 år og har ikke hatt noe særlige bivirkninger hm....selv ville jeg ikke anbefalt den eneste p pillen som er på myndighetenes liste over preparater som er under overvåkning grunnet flere dødsfall og alvorlige skader som blodpropp i hjernen, hjertet og resten av kroppen......ikke alle får bivirkninger- men de som først får det er rimelig ille ute....denne listen over diverse medikamenter ligger ute på nettet for de som skulle lure på mer.. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jag bruker Loette, og er veldig fornøyd med den;) Har ikke hatt noen bivikrninger. Men alle reagerer forskjellig, og det eneste du kan gjøre er å prøve den å se Ellers er Yasmin bra. Har brukt den også ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.