sigga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 I dag oppdaget jeg at VG har to ulike forsider. Begge med IDOL som hovedtema, men de har forskjellige bilder.. noen andre som har sett det eller er det øynene mine jeg burde få sjekka?? 0 Siter
frosken Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det er ganske vanlig at de kommer ut med flere utgaver i løpet av dagen. 0 Siter
sigga Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Det er ganske vanlig at de kommer ut med flere utgaver i løpet av dagen. Vanlig?? Alt annet enn bildet fra Idol er det samme.... 0 Siter
Gyda Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Vanlig?? Alt annet enn bildet fra Idol er det samme.... Da har de vel vurdert at det siste bildet fra Idol var bedre enn det første da ... 0 Siter
frosken Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Vanlig?? Alt annet enn bildet fra Idol er det samme.... I Oslo-området vil det relativt ofte være variasjoner på første siden mellom de avisene som trykkes tidligst og de som kommer litt senere på dagen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 VG kommer faktisk i forskjellige utgaver -den såkalte osloutgaven og en landsutgave. Det kan feks være litt forskjell på hvilke sider småsakene står på, litt bildevariasjon etc. 0 Siter
sigga Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 VG kommer faktisk i forskjellige utgaver -den såkalte osloutgaven og en landsutgave. Det kan feks være litt forskjell på hvilke sider småsakene står på, litt bildevariasjon etc. Da har de vel sendt feil da, for jeg har sett to ulike utgaver i to vestlandsbygder... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.