Gå til innhold

VG med to ulike forsider i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag oppdaget jeg at VG har to ulike forsider. Begge med IDOL som hovedtema, men de har forskjellige bilder.. noen andre som har sett det eller er det øynene mine jeg burde få sjekka??

Skrevet

Det er ganske vanlig at de kommer ut med flere utgaver i løpet av dagen.

Skrevet

Det er ganske vanlig at de kommer ut med flere utgaver i løpet av dagen.

Vanlig?? Alt annet enn bildet fra Idol er det samme....

Skrevet

Da har de vel vurdert at det siste bildet fra Idol var bedre enn det første da ...

Skrevet

I Oslo-området vil det relativt ofte være variasjoner på første siden mellom de avisene som trykkes tidligst og de som kommer litt senere på dagen.

Mrs. Wallace
Skrevet

VG kommer faktisk i forskjellige utgaver -den såkalte osloutgaven og en landsutgave. Det kan feks være litt forskjell på hvilke sider småsakene står på, litt bildevariasjon etc.

Skrevet

VG kommer faktisk i forskjellige utgaver -den såkalte osloutgaven og en landsutgave. Det kan feks være litt forskjell på hvilke sider småsakene står på, litt bildevariasjon etc.

Da har de vel sendt feil da, for jeg har sett to ulike utgaver i to vestlandsbygder...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...