Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert litt sinke, men har ikke helt engasjert meg i grand prix. Men nå sitter jeg her og ammer da, og har på t.v. - alle sangene gikk litt sånn inn ene øret og ut andre (har vaska ørene i dag da). Men Norges glittergutter var jo kule da - fengende sang og greier!

Heia Norge! Tror de vinner jeg! Ikke at jeg har hørt noen av de andre sangene da... Og joda - har ammetåke!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg ble faktisk også positivt overrasket. Hørte det norske bidraget for første gang i dag, og de var litt kule, ja :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Og så var det pene og flinke gutter fra Serbia & Montenegro :)

Gjest saluki
Skrevet

Jeg ble faktisk også positivt overrasket. Hørte det norske bidraget for første gang i dag, og de var litt kule, ja :)

Bidraget til hva?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Bidraget til hva?

Det norske bidraget til Grand Prix. Altså den norske sangen og norske bandet. (Jeg uttrykte meg kanskje litt uklart til å begynne med)

Gjest saluki
Skrevet

Det norske bidraget til Grand Prix. Altså den norske sangen og norske bandet. (Jeg uttrykte meg kanskje litt uklart til å begynne med)

Bidrag er mannens utgifter.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Bidrag er mannens utgifter.

He he.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg aner ikke om Norge er bra. Blir så distrahert av å se på dem, at jeg får midlertidig hørselstap.

Nå har jeg bare hørt dem en gang da. Eller sett dem. Leide video vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...