bb71 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg er sikkert litt sinke, men har ikke helt engasjert meg i grand prix. Men nå sitter jeg her og ammer da, og har på t.v. - alle sangene gikk litt sånn inn ene øret og ut andre (har vaska ørene i dag da). Men Norges glittergutter var jo kule da - fengende sang og greier! Heia Norge! Tror de vinner jeg! Ikke at jeg har hørt noen av de andre sangene da... Og joda - har ammetåke! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg ble faktisk også positivt overrasket. Hørte det norske bidraget for første gang i dag, og de var litt kule, ja 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Og så var det pene og flinke gutter fra Serbia & Montenegro 0 Siter
Gjest saluki Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg ble faktisk også positivt overrasket. Hørte det norske bidraget for første gang i dag, og de var litt kule, ja Bidraget til hva? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Bidraget til hva? Det norske bidraget til Grand Prix. Altså den norske sangen og norske bandet. (Jeg uttrykte meg kanskje litt uklart til å begynne med) 0 Siter
Gjest saluki Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det norske bidraget til Grand Prix. Altså den norske sangen og norske bandet. (Jeg uttrykte meg kanskje litt uklart til å begynne med) Bidrag er mannens utgifter. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Bidrag er mannens utgifter. He he. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg aner ikke om Norge er bra. Blir så distrahert av å se på dem, at jeg får midlertidig hørselstap. Nå har jeg bare hørt dem en gang da. Eller sett dem. Leide video vi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.