Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke ser på GP?

Anbefalte innlegg

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Ja, og stolt av det :)

Det er ikke noe å være stolt av - det betyr f.eks. at du ikke har lest aviser i det siste og at du er uinteressert i samfunnet rundt deg.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• IngenLurerDenneGutten

5

• bb71

4

• Kizza1365380506

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest saluki
Skrevet

Jeg hører det i bakgrunnen.

I grunnen har jeg også bakgrunnstøy. 25 gjess som skal krangle seg til best mulig plass for å sove. Og bikkjene som kjenner lukta av reven og vil si i fra at de kommer til å røske ræva av den om den kommer i nærheten av dem og dyra.

mil1365380270
Skrevet

Det er ikke noe å være stolt av - det betyr f.eks. at du ikke har lest aviser i det siste og at du er uinteressert i samfunnet rundt deg.

Jeg hopper over sportssidene, betyr det at jeg er idiot?

Jeg er en annen
Skrevet

Det betyr vel bare at jeg ikke har lest VG eller Dagbladet. Hvis du mener det er en betingelse for å være interessert i "sammfunnet rundt seg", ja da er vi nok uenige.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Morsomme kommentarer han har!

He he..hørte en:

"han driver med noe som umulig kan være bra for benskjørheten.."

Var en litt eldre mann som dreiv å hoppa rundt som en fjortiss.. ;p

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Jeg hopper over sportssidene, betyr det at jeg er idiot?

Uansett ikke noe å være stolt av.

GP-ting står ikke på sportssidene. I disse dager der underholdningsstoff regnes som nyheter, må du hoppe over nyhetssidene for å miste GP-infoen. Og førstesidene. Og nettavisene.

Gjest saluki
Skrevet

He-he! Har det sånn med GP, Star Wars, OL og andre idrettsarrangementer, og sikkert flere invitasjoner, men de har jeg ikke hørt om ;-)

Jeg er sikker på at det er en slik liten gledesdreper i deg.

Skrevet

Jeg har ikke sett på GP, men jeg har spist ovnsbakt pasta og drukket Barbera d'Alba. Det er mye bedre :-)

Gjest saluki
Skrevet

Jeg har ikke sett på GP, men jeg har spist ovnsbakt pasta og drukket Barbera d'Alba. Det er mye bedre :-)

Velsignet være deg.

Skrevet

He he..hørte en:

Syns har var morsom med "større selvtillit enn Ari Behn" og "det beste man kan si om frankrikes sang er at den er på fransk, og ikke noe mer"

Skrevet

å du hate det da? det holder vel å la vær å se på?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Syns har var morsom med "større selvtillit enn Ari Behn" og "det beste man kan si om frankrikes sang er at den er på fransk, og ikke noe mer"

Hehehe..det hørte jeg ikke! Genialt =)

Skrevet

...hate er vel å ta litt for hardt i, men jeg finner det dørgende kjedelig og skrudde av...

Gjest saluki
Skrevet

å du hate det da? det holder vel å la vær å se på?

selvsagt ingen tvang i dag

Skrevet

Ikke minn meg på det.

*ler*

Kom på min - hele familien har forlatt meg - jeg har brus og godteri -men det frister ingen - - - :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*ler*

Kom på min - hele familien har forlatt meg - jeg har brus og godteri -men det frister ingen - - - :)

Pøh, du drikker rødvin:-)

Kizza1365380506
Skrevet

He he..hørte en:

Hvis han var en litt eldre mann så lurer jeg på hva jeg er...

Akk den ungdommen

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis han var en litt eldre mann så lurer jeg på hva jeg er...

Akk den ungdommen

Nå var det vel kommentatoren sine ord. Jeg hørte kun kommentaren. Så ikke skyld på meg =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...