Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Abira Shiw

Jeg har lyst på en kjæreste. En som jeg kan treffe i helgene. En som kan komme og overnatte hos meg eller omvendt. En som jeg kan lage mat til, og dele en flaske vin meg. En som vil høre musikk sammen med meg, gå på kino, diskutere bøker, gå turer, trøste meg når jeg er lei meg eller bare være der for meg når jeg trenger det. Finnes det slike muligheter, eller må jeg belage meg på å sitte slik alene i mange år til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185190-har-lyst-p%C3%A5-en-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hvorfor vil du bare treffe ham i helgene?

Tror ikke du kan regne med å få både i pose og sekk, intimiteten i et fast forhold og friheten ved egentlig å være single. Bra sex kan du nok også få i et helgeforhold, men du høres ut til å ønske noe mer.

Gjest Abira Shiw

Hvorfor vil du bare treffe ham i helgene?

Tror ikke du kan regne med å få både i pose og sekk, intimiteten i et fast forhold og friheten ved egentlig å være single. Bra sex kan du nok også få i et helgeforhold, men du høres ut til å ønske noe mer.

Jeg kan godt treffe ham midt i uka også, men jeg savner mest noen å dele helgene med.

Annonse

Gjest Ramina

Det er noe som heter "den som leter den finner".

Jeg tror ikke det stemmer i denne sammenhengen.

Du kan selvsakt lete, på kafe, bowling, turer for enslige, på nett, i annonse osv.

Men jeg er hellig overbevist om at det er når man slutter å lete at h*n dukker opp.

Når man er fornøyd med seg selv, klarer å kose seg i sin ensomhet, gleder seg over livet og har en liten porsjon selvtillit så er også sjangsene større for at når h*n dukker opp så er det er en h*n med kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...