Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 43 år gammel mann som i den senere tiden opplever at bare med tanken på eller i forbindelse med innledning til seksuelt samvær får pre-come (kun klar væske) i ganske store mengder. Det dreier seg kun om utskillelse av sekret og ingen følelse av å komme. Jeg opplever dette som meget flaut da det er ganske synlig for partner.Forsøker å komme meg i dusjen så tidlig i samværet som mulig ettersom det virker som om at etter enn viss mengde er skilt ut, fungerer jeg normalt igjen. Jeg oppfatter dette som meget flaut og vil sette stor pris på hjelp for å overkomme dette problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185209-pre-come-bare-ved-tanken-p%C3%A5-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ha sex i dusjen av og til... da kan du slappe helt av, og ikke tenke på det. etter hvert blir nok både du og kjæresten vant med at dette er normalt, og kan slappe mer av andre steder.

vedder på at dette er et større problem for deg enn for kjæresten din, og din flauhet gjør det ikke bedre for henne/han.

lykke til, og nyt

ShitDiddelyDo

Her har du mest sannsynligvis tre muligheter.

1. Trene opp pc-muskelen. Er den tilstrekkelig trent opp vil du ikke slippe noe igjennom med mindre du vil selv.

2. Det kan være noe medisinsk. Ikke vet jeg. Kanskje den såkalte sexperten her kan hjelpe deg. Kanskje fastlegen? De er jo landskjent for sin ekspertise utover forkjølelse og influensa.

3. Amputasjon.

Jeg ville gått for alternativ 1 og 2, og utelukket alternativ 3.

Annonse

hæ?hvorfor er det flaut? dette skjer ofte med kjæresten min og jeg har ikke tenkt ett sekund på det, trodde det var helt normalt? jeg er nesten halvparten din alder og har sikkert hundre ganger mindre erfaring enn deg og skjønner ikke hvorfor du velger å la deg plages av det? foreslår av du tenker like mye på det som både jeg gjør med min kjæøreste og sikker kjæresten/kona di gjør: ingenting!

Gro Isachsen, Sexolog

Forsats er en helt naturlig kroppsvæske som de fleste menn skiller ut mer eller mindre av ved opphisselse. Forsats har som oppgave å bidra til smøring av skjeden. Den produseres i Cowpers kjertler og er som du skriver helt blank og glatt.

Jeg skjønner ikke hva som kan være flaut ved at du utsondrer noe som er helt naturlig. Det vil være det samme som at en kvinne sier at det er flaut at skjeden blir våt når hun blir opphisset. Det synes du vel neppe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...