laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 ..Med jevne mellomrom tilbake til å ha blå overskrift selv når jeg har lest dem? Jeg synes det er oversiktelig og greit at de fortsetter å være lilla.. Ikke noe gigantproblem akkurat,men noen som vet hvorfor? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Pcen din som sletter midlertidige internett-filer tenker jeg... eller cookies eller ettellerannet. Eller loggen kanskje. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Pcen din som sletter midlertidige internett-filer tenker jeg... eller cookies eller ettellerannet. Eller loggen kanskje. Ah..Takk!:-) Uten at jeg egentlig skjønte noe særlig av det.. Jeg er PC-dum som bare få.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Ah..Takk!:-) Uten at jeg egentlig skjønte noe særlig av det.. Jeg er PC-dum som bare få.. Grunnen til at de er lilla de som er lest, og blå de som ikke er lest, er jo fordi pc-en husker at "her har vi vært før, og det sier vi fra om på en pen måte". Men hvis vi da gir pcen hukommelses-tap, så husker den ikke at her har vi vært før. Det finnes instillinger som sier hvor ofte slik informasjon skal bli slettet, hvor lenge det skal ligge lagret osv. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 De beholder fargen, her. Det er bare de gangene hvor pila eller musa henger seg opp, og ingenting virker - og jeg må skru av pc'en manuelt, at fargen på innleggene går tilbake til å bli blå og "uleste" igjen. 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Grunnen til at de er lilla de som er lest, og blå de som ikke er lest, er jo fordi pc-en husker at "her har vi vært før, og det sier vi fra om på en pen måte". Men hvis vi da gir pcen hukommelses-tap, så husker den ikke at her har vi vært før. Det finnes instillinger som sier hvor ofte slik informasjon skal bli slettet, hvor lenge det skal ligge lagret osv. Høyreklikk på eksplorer ikonet før du åpner det og du skal få frem diverse valg mener jeg. 0 Siter
Gjest sigsag Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Gå i meny linja. Verktøy -> alternativer for internett. Der kan du stille inn det som passer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Da har jeg bedre peiling! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.