Gå til innhold

Hvorfor bytter innleggene..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Med jevne mellomrom tilbake til å ha blå overskrift selv når jeg har lest dem?

Jeg synes det er oversiktelig og greit at de fortsetter å være lilla..

Ikke noe gigantproblem akkurat,men noen som vet hvorfor?

:-)

Skrevet

Pcen din som sletter midlertidige internett-filer tenker jeg... eller cookies eller ettellerannet. Eller loggen kanskje.

laguna1365380434
Skrevet

Pcen din som sletter midlertidige internett-filer tenker jeg... eller cookies eller ettellerannet. Eller loggen kanskje.

Ah..Takk!:-)

Uten at jeg egentlig skjønte noe særlig av det..

Jeg er PC-dum som bare få..

Skrevet

Ah..Takk!:-)

Uten at jeg egentlig skjønte noe særlig av det..

Jeg er PC-dum som bare få..

Grunnen til at de er lilla de som er lest, og blå de som ikke er lest, er jo fordi pc-en husker at "her har vi vært før, og det sier vi fra om på en pen måte". Men hvis vi da gir pcen hukommelses-tap, så husker den ikke at her har vi vært før. Det finnes instillinger som sier hvor ofte slik informasjon skal bli slettet, hvor lenge det skal ligge lagret osv.

Skrevet

De beholder fargen, her.

Det er bare de gangene hvor pila eller musa henger seg opp, og ingenting virker - og jeg må skru av pc'en manuelt, at fargen på innleggene går tilbake til å bli blå og "uleste" igjen.

Skrevet

Grunnen til at de er lilla de som er lest, og blå de som ikke er lest, er jo fordi pc-en husker at "her har vi vært før, og det sier vi fra om på en pen måte". Men hvis vi da gir pcen hukommelses-tap, så husker den ikke at her har vi vært før. Det finnes instillinger som sier hvor ofte slik informasjon skal bli slettet, hvor lenge det skal ligge lagret osv.

Høyreklikk på eksplorer ikonet før du åpner det og du skal få frem diverse valg mener jeg.

Gjest sigsag
Skrevet

Gå i meny linja. Verktøy -> alternativer for internett. Der kan du stille inn det som passer.

laguna1365380434
Skrevet

Da har jeg bedre peiling!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...