Gå til innhold

Josteins beste

Anbefalte innlegg

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Jostein kan få sagt det, han, ja.

Skrevet

Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr.

Gjest Eizoze
Skrevet

Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr.

Hæ? Jostein elsker da Grand Prix!

Skrevet

Hæ? Jostein elsker da Grand Prix!

Han kunne lurt meg.

Skrevet

Hele vitsen med å bruke MYE tid på Mgp en lørdagskveld er jo å flire av dårlige opptredner og det tragikomiske preget...eller tar du programmet seriøst??

Skrevet

Hele vitsen med å bruke MYE tid på Mgp en lørdagskveld er jo å flire av dårlige opptredner og det tragikomiske preget...eller tar du programmet seriøst??

Ja, jeg tar det seriøst med at dette er artister som tar det seriøst det de gjør. Jeg syns også vi hjemme i de tusen hjem kan kommentere kjoler etc. - jeg syns det er lavmål av denne ekle mannen å dytt epå oss meninger vi kanskje ikke har engang. Jeg syns det var ufint av han å snakke dritt om Ari Behn som ikke er i programmet engang - og jeg syns det er ille å snakke om bortskjemt rikmannssønn som hadde betalt dommerne, etc. etc. Han er rett og slett en klyse!

Skrevet

Ja, jeg tar det seriøst med at dette er artister som tar det seriøst det de gjør. Jeg syns også vi hjemme i de tusen hjem kan kommentere kjoler etc. - jeg syns det er lavmål av denne ekle mannen å dytt epå oss meninger vi kanskje ikke har engang. Jeg syns det var ufint av han å snakke dritt om Ari Behn som ikke er i programmet engang - og jeg syns det er ille å snakke om bortskjemt rikmannssønn som hadde betalt dommerne, etc. etc. Han er rett og slett en klyse!

Ja ja, tror du er litt i utakt med resten av befolkningen der gitt, men noe skal man jo irritere seg over..., ellers hadde vel livet vært kjedelig:-)

Skrevet

Jostein P´s kommentarer gjør grand prix verdt å se på. Takket være ham er GP en stor happening her i huset:-)

Skrevet

Ja ja, tror du er litt i utakt med resten av befolkningen der gitt, men noe skal man jo irritere seg over..., ellers hadde vel livet vært kjedelig:-)

Hvorfor er jeg i utakt? fordi du og dine venner mener det du mener - MIN venner mener faktisk det samme som meg. -

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enda enigere!

Skrevet

En mann etter NRKs hjerte, og med partiboka i orden.

Skrevet

Hvorfor er jeg i utakt? fordi du og dine venner mener det du mener - MIN venner mener faktisk det samme som meg. -

Nå diskuteres forsåvidt Mgp minimalt blant mine venner, men før ditt innlegg nå har jeg ikke fått med meg at majoriteten synes komentatoren "stinker".

Tror det hadde vært mer sutring i media rundt "GP-Josteins" manglende seriøsitet om VELDIG mange var opptatt av dette

Skrevet

Nå diskuteres forsåvidt Mgp minimalt blant mine venner, men før ditt innlegg nå har jeg ikke fått med meg at majoriteten synes komentatoren "stinker".

Tror det hadde vært mer sutring i media rundt "GP-Josteins" manglende seriøsitet om VELDIG mange var opptatt av dette

Bare vent, på en annen side jeg diskuterer er det omtrent 60/40 i min favør :)

Skrevet

Bare vent, på en annen side jeg diskuterer er det omtrent 60/40 i min favør :)

He he, en gryende revolusjon på gang..., og jeg så den ikke komme..., "brenn han brenn han":-)

... og jeg som trodde jeg var godt orientert i samfunnsdebatten...

Skrevet

*he he*

Jeg synes en av hans kommentarer under semifinalen var utrolig bra:

"Og nå kommer kveldens desiderte tissepause"

*LOL*

Skrevet

He he, en gryende revolusjon på gang..., og jeg så den ikke komme..., "brenn han brenn han":-)

... og jeg som trodde jeg var godt orientert i samfunnsdebatten...

Mulig mine venner er av en annen klasse enn dine *snurt* hehe

Gjest Eizoze
Skrevet

En mann etter NRKs hjerte, og med partiboka i orden.

Hva sier du?!? Har han feil partibok! Huff, og sånne får kommentere Grand Prix?

Skrevet

Jeg synes det er moro å le _av_ Jostein Pedersen jeg når han igjen og igjen avslører sin uvitenhet på stadig flere områder. Et voksent mannfolk som faktisk ikke engang ser forskjell på et sveiseapparat og en vinkelsliper... *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...