Gjest Eizoze Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 http://www.nrk.no/programmer/tv/eurosong/4762198.html 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jostein kan få sagt det, han, ja. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr. Hæ? Jostein elsker da Grand Prix! 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hæ? Jostein elsker da Grand Prix! Han kunne lurt meg. 0 Siter
G-bo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr. Hele vitsen med å bruke MYE tid på Mgp en lørdagskveld er jo å flire av dårlige opptredner og det tragikomiske preget...eller tar du programmet seriøst?? 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hele vitsen med å bruke MYE tid på Mgp en lørdagskveld er jo å flire av dårlige opptredner og det tragikomiske preget...eller tar du programmet seriøst?? Ja, jeg tar det seriøst med at dette er artister som tar det seriøst det de gjør. Jeg syns også vi hjemme i de tusen hjem kan kommentere kjoler etc. - jeg syns det er lavmål av denne ekle mannen å dytt epå oss meninger vi kanskje ikke har engang. Jeg syns det var ufint av han å snakke dritt om Ari Behn som ikke er i programmet engang - og jeg syns det er ille å snakke om bortskjemt rikmannssønn som hadde betalt dommerne, etc. etc. Han er rett og slett en klyse! 0 Siter
G-bo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Ja, jeg tar det seriøst med at dette er artister som tar det seriøst det de gjør. Jeg syns også vi hjemme i de tusen hjem kan kommentere kjoler etc. - jeg syns det er lavmål av denne ekle mannen å dytt epå oss meninger vi kanskje ikke har engang. Jeg syns det var ufint av han å snakke dritt om Ari Behn som ikke er i programmet engang - og jeg syns det er ille å snakke om bortskjemt rikmannssønn som hadde betalt dommerne, etc. etc. Han er rett og slett en klyse! Ja ja, tror du er litt i utakt med resten av befolkningen der gitt, men noe skal man jo irritere seg over..., ellers hadde vel livet vært kjedelig:-) 0 Siter
smurfette Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jostein P´s kommentarer gjør grand prix verdt å se på. Takket være ham er GP en stor happening her i huset:-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Ja ja, tror du er litt i utakt med resten av befolkningen der gitt, men noe skal man jo irritere seg over..., ellers hadde vel livet vært kjedelig:-) Hvorfor er jeg i utakt? fordi du og dine venner mener det du mener - MIN venner mener faktisk det samme som meg. - 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr. Enig! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Ja, jeg tar det seriøst med at dette er artister som tar det seriøst det de gjør. Jeg syns også vi hjemme i de tusen hjem kan kommentere kjoler etc. - jeg syns det er lavmål av denne ekle mannen å dytt epå oss meninger vi kanskje ikke har engang. Jeg syns det var ufint av han å snakke dritt om Ari Behn som ikke er i programmet engang - og jeg syns det er ille å snakke om bortskjemt rikmannssønn som hadde betalt dommerne, etc. etc. Han er rett og slett en klyse! Enda enigere! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 En mann etter NRKs hjerte, og med partiboka i orden. 0 Siter
G-bo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor er jeg i utakt? fordi du og dine venner mener det du mener - MIN venner mener faktisk det samme som meg. - Nå diskuteres forsåvidt Mgp minimalt blant mine venner, men før ditt innlegg nå har jeg ikke fått med meg at majoriteten synes komentatoren "stinker". Tror det hadde vært mer sutring i media rundt "GP-Josteins" manglende seriøsitet om VELDIG mange var opptatt av dette 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Nå diskuteres forsåvidt Mgp minimalt blant mine venner, men før ditt innlegg nå har jeg ikke fått med meg at majoriteten synes komentatoren "stinker". Tror det hadde vært mer sutring i media rundt "GP-Josteins" manglende seriøsitet om VELDIG mange var opptatt av dette Bare vent, på en annen side jeg diskuterer er det omtrent 60/40 i min favør 0 Siter
G-bo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Bare vent, på en annen side jeg diskuterer er det omtrent 60/40 i min favør He he, en gryende revolusjon på gang..., og jeg så den ikke komme..., "brenn han brenn han":-) ... og jeg som trodde jeg var godt orientert i samfunnsdebatten... 0 Siter
morsan Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 *he he* Jeg synes en av hans kommentarer under semifinalen var utrolig bra: "Og nå kommer kveldens desiderte tissepause" *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 He he, en gryende revolusjon på gang..., og jeg så den ikke komme..., "brenn han brenn han":-) ... og jeg som trodde jeg var godt orientert i samfunnsdebatten... Mulig mine venner er av en annen klasse enn dine *snurt* hehe 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 En mann etter NRKs hjerte, og med partiboka i orden. Hva sier du?!? Har han feil partibok! Huff, og sånne får kommentere Grand Prix? 0 Siter
asterix Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Å putte på en kommentator som IKKE liker det programmet han selv skal lede blir bare for dumt. Jeg ble flau på hans vegne. En skikkelig ekkel fyr. Jeg synes det er moro å le _av_ Jostein Pedersen jeg når han igjen og igjen avslører sin uvitenhet på stadig flere områder. Et voksent mannfolk som faktisk ikke engang ser forskjell på et sveiseapparat og en vinkelsliper... *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.