flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hva sier du?!? Har han feil partibok! Huff, og sånne får kommentere Grand Prix? Nei han har rett partibok 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hva sier du?!? Har han feil partibok! Huff, og sånne får kommentere Grand Prix? Nei, har har såvisst ikke feil partibok. Da hadde han ikke vært i NRK. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 En mann etter NRKs hjerte, og med partiboka i orden. Er De frekk? 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Han er det eneste som gjør GP til å holde ut. Jostein for President! 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg synes det er moro å le _av_ Jostein Pedersen jeg når han igjen og igjen avslører sin uvitenhet på stadig flere områder. Et voksent mannfolk som faktisk ikke engang ser forskjell på et sveiseapparat og en vinkelsliper... *ler* Den lo jeg litt av også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.