Gå til innhold

Must-låter til nedlastning :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og laster ned nå, og finner litt av hvert.

Men vil gjerne høre forslag til Må-ha-låter, altså favorittlåter som _du_ ville hatt med.

Så kom igjen - gi meg noen bra låttips som jeg kan sjekke ut.

Liker både rolig stemningsmusikk, rock, noe listepop (men ikke i kategorien Britney Spear og co.), teckno, dance...

Litt av hvert, altså.

Skrevet

Ali må du jo laste ned :P

Såklart. Men - dette er et amerikansk nettsted, og jeg finner omtrent ikke norske artister :(

Så det må bli noe som er mer internasjonalt ;)

Skrevet

Nå her jeg en musikksmak som hopper opp og ned, alt etter formen:) Men har da mine favoritter:)

Dj Tiestö- Dj Mangoo- Manowar- Within Temptation, Backstreetboys (ehee... den nye sangen deres Incomplete er faktisk nydelig) Kean, Antique (follow me) Christian Waltz med Wonderhild er morsom å danse til:) Daniel Powter med Bad Day:) EVERLAST (mitt yndlingsband) Gavin DeGraw,Kent, Kutless, Lacuna Coil, Live...

Sånn et lite knippe artister og band, som gjør iallefall mine dager bedre:)

Skrevet

Gary Jules, Mad world.

Skrevet

Nå her jeg en musikksmak som hopper opp og ned, alt etter formen:) Men har da mine favoritter:)

Dj Tiestö- Dj Mangoo- Manowar- Within Temptation, Backstreetboys (ehee... den nye sangen deres Incomplete er faktisk nydelig) Kean, Antique (follow me) Christian Waltz med Wonderhild er morsom å danse til:) Daniel Powter med Bad Day:) EVERLAST (mitt yndlingsband) Gavin DeGraw,Kent, Kutless, Lacuna Coil, Live...

Sånn et lite knippe artister og band, som gjør iallefall mine dager bedre:)

Takk takk. :)

Får søke dem fram og høre dem :)

Skrevet

Ali må du jo laste ned :P

Takk takk for filene! :)

Blir jo helt henført av den stemmen...fløyel er det!

*S*

hare1365380455
Skrevet

Litt forskjellig: The animals "The house of the rising sun", Blondie "Sunday girl", Brooklyn Bounce "x2x we want more", Black and Jones "Summer sun", Laze "Stepping out", DJ Sakin and friends "Sometimes", NFK feat. east end rockers "Don't you want me", Gwen Stefani "What you waiting for", Kent "FF", Marilyn Manson "Personal Jesus", Razorlight "Up all night", Queens of the stone age "No one knows", Surferosa "Neon commando", The Rasmus "In the shadows", Alien ant farm "Smooth Criminal", Franz Ferdinand "Darts of pleasure", Moby "Why does my heart feel so bad", Nick Kershaw "I wont let the sun go down on me".

Skrevet

Litt forskjellig: The animals "The house of the rising sun", Blondie "Sunday girl", Brooklyn Bounce "x2x we want more", Black and Jones "Summer sun", Laze "Stepping out", DJ Sakin and friends "Sometimes", NFK feat. east end rockers "Don't you want me", Gwen Stefani "What you waiting for", Kent "FF", Marilyn Manson "Personal Jesus", Razorlight "Up all night", Queens of the stone age "No one knows", Surferosa "Neon commando", The Rasmus "In the shadows", Alien ant farm "Smooth Criminal", Franz Ferdinand "Darts of pleasure", Moby "Why does my heart feel so bad", Nick Kershaw "I wont let the sun go down on me".

Takker og bukker :)

*skriver liste*

Dette er kjempegøy, blir helt gira nå jeg. Har sittet i flere timer og holdt på idag, og nå fikk jeg akkurat noen nyyydelige sanger med Ali av M.Angelica også.

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...