Gå til innhold

gift men forelsket - stort problem del 2 !

Anbefalte innlegg

Hadde et (langt) innlegg den 11.01 - kan prøve å gjenta i korte trekk:

Forelsket meg i en mann for noen år siden, som jeg har prøvd å komme over.

*Problemet er at han har arb.plassen sin i det området som jeg bor. Jeg og min familie har bodd her i mange år, barna har vokst opp her.

*Føler at det topper seg litt nå, fordi jeg har sagt opp jobb nr. 2!hvor han kommer innom. Det er en sosial arb.plass, og det er så vanskelig å forklare til alle hvorfor jeg slutter.

Har nevnt til mannen min at vi kanskje må flytte herfra for å bedre forholdet til hverandre, men han er ikke villig til å flytte pga. en annen! Hadde det hjulpet å flytte herfra?

Jeg fikk et godt svar på innlegget den 11.1 av deg Solveig, det fikk meg til å tenke litt. Men jeg oppfattet ikke selv forholdet til mannen min som så veldig dårlig før jeg traff denne andre, - selv om det ikke var helt "topp".

Hva syns dere?? Hva skal jeg gjøre nå for å kunne trives? Jeg føler nesten konstant at dette opptar alle tankene mine!! Jeg greier nesten ikke å leve et normalt liv!

(Søk evt på "gift men forelsket" i forum for å komme fram til 1. innlegg!)

Med hilsen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18525-gift-men-forelsket-stort-problem-del-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei igjen!

Følelser og behov klarer man ikke å skru av og på som en lysbryter.

Slik jeg oppfatter situasjonen din/deres nå, oppfordrer jeg deg til å utvikle samlivet med din faste partner. Jeg tror ikke noe på å flytte hit og dit for å komme unna følelser for en annen. Følelsene sitter inne i oss. Derfor trorjeg du må begynne der.

Det høres ut som om du har en god dialog med mannen din. Kan du utvikle den videre?

Hold hodet kaldt og hjertet varmt og ikke omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...