Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg unner jo Kongen vår å bli frisk fortest mulig. Men det er bare en ting jeg lurer på... Hvordan kunne han være for syk til å stå på en balkong den 17.mai, men fem dager etterpå er han frisk nok til å delta i en seilas?!

Jeg er klar over at det er slitsomt å stå på Slottsbalkongen i timesvis, men han kunne da ha kommet ut en liten stund og evt. sittet på en høy stol? Det betyr veldig mye for mange i folket at han er på plass der. Derfor syns jeg det var merkelig å høre om seilasen nå....

Gjest forstår jeg godt
Skrevet

Det er vel litt for å skille mellom det som er jobb og det som er rekreasjon.

Dessuten er det å stå noe av det mest slitsomme man gjør, jeg er selv hjerteoperert og har hatt litt trøbbel med lavt blodtrykk etter dette, og jeg kan ikke engang vente på grønn mann ved fotgjengerovergangen uten å bli svimmel..

Er man sykemeldt, så er man ikke på jobbben. Man har lov til å ha aktiviteter som er rekreasjon allikevel.

Jeg antar at han ble tatt godt vare på på båtturen, og ikke hadde oppgaver han ikke følte seg i stand til å ta seg av.

jeg synes mistenkeliggjøring av sykemeldte stort sett er ekkelt, uansett hvem det gjelder.

Skrevet

Jeg er på en måte enig i både hva du skriver og det svaret du har fått.

Jeg tenkte det samme som deg da jeg så nyhetene idag. At kongen er sykmeldt og ikke skal jobbe er greit nok. Men jeg tror mange da fryktet at han var sykere enn han tydeligvis er. Hørte utsagn om det av flere på 17. mai. At han ikke orket å stå der i flere timer skjønner jeg veldig godt. Men han kunne gått ut et par minutter og så vært ferdig med det. Og vært ærlig fra første stund, og kanskje sagt at jeg er drittlei den balkongen, jeg vil heller bruke krefter på noe jeg liker. Hadde ikke hatt noe problem med å forstå det.

Gjest bebba
Skrevet

Han er sykemeldt, og da er det ingen grunn til at han står på balkongen 17. mai. Synes ikke det er vanskelig å forstå. Hva han gjør og holder på med får være hans sak mellom han og legen.

Det var mange som savnet ham på 17. mai, og det er helt naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...