Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble til at jeg fikk treffe hans søster med familie i helgen. Det var kjempekoselig, men jeg kjente at det var nok.

Så etterpå sa jeg til ham at selv om det var veldig trivelig så ville jeg gjerne at vi skulle drøye det en tid før jeg treffer foreldrene hans. Sa at jeg har blitt veldig glad i ham, men at det da blir så _veldig_ seriøst, at jeg ikke føler meg som noe "svigerdatteremne" og slett ikke var klar for å møte dem ennå.

Det skjønte han utmerket godt og det blir ikke aktuellt å møte dem før jeg selv vil det. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185292-slik-gikk-familietreffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Fårete glis* En mnd sånn omtrent. :o) Det føles bare så utrolig mye lengre! Og det synes vi begge to, vi synes liksom vi har kjent hverandre i årevis, ikke bare halvannen mnd. Utrolig rart.

He-he.. been there.. Fortsatt "nyforelsket" etter 1 år og 2 måneder, jeg!! Traff barn etter ca. 4 mndr. tror jeg, og foreldre etter 6-9 måneder (husker ikke helt). Ta ting i det tempoet som passer best for deg/dere.

Gjest mercurius

*Fårete glis* En mnd sånn omtrent. :o) Det føles bare så utrolig mye lengre! Og det synes vi begge to, vi synes liksom vi har kjent hverandre i årevis, ikke bare halvannen mnd. Utrolig rart.

Han er vel som fetteren min. Presenterer nye flammer annenhver måned, noen er "inne" en stund, så "ute" og erstattet med en ny, for deretter plutselig å dukke opp igjen.

Familien har mistet oversikten totalt.

*LOL*

Han er vel som fetteren min. Presenterer nye flammer annenhver måned, noen er "inne" en stund, så "ute" og erstattet med en ny, for deretter plutselig å dukke opp igjen.

Familien har mistet oversikten totalt.

*LOL*

*Hehe* Nei, han er nok ikke sånn. Og jeg tror det er nettopp derfor familien er så utrolig nysgjerrige på å treffe meg.

Hadde han presentert nye annenhver mnd så hadde de vel ikke giddet bry seg. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...