Gå til innhold

Anbefalte innlegg

okay. Har litt problemer med sexlivet for tiden , dvs hun jeg ser nå har problemene. Etter sex for hun vondt i underlivet. svie og kløe. Var sammen i 3 år , og det siste året begynte dette. først svakt , deretter sterkere og sterkere. Nå er det et kjempe problem.

Vi gjorde det slutt for et halvt år siden. Når vi nå har begynt å se hverandre i gjen sier hun at problemet kommer kun med meg. Har jo skjønt at dette er noe jeg også må gå å sjekke for å finne ut av. Gleder meg jo virkelig (not)

Noen som har vært i lignende situasjon ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185351-problemer-med-sexlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

Greit du ikke gleder deg, men hun ender nok opp med å grue seg hun også for å hoppe til sengs med deg når det alltid ender opp med svie og kløe for hennes del.

Ta det litt voksent dette her og unn jenta de å ha det bra også etter sex.

Det spørs om dere ikke driver å "smitter" hverandre med sopp.(Da må dere i såfall behandles begge to med foreks. Canesten)

Hvordan blir hun frisk egentlig? Har hun ikke sjekket seg når hun klør og svir?

Hvis hun ikke merker andre symptomer og det forsvinner av seg selv med litt tid så kanskje hun har vàr hud og blir sår.

Da må dere sørge for at hun er godt våt før samleie, og at dere kanskje prøver en tid med noe kortere samleie og kanskje ikke den røffeste sorten. Så får dere se.(Foreks. p.piller kan for noen gjøre underlivet tørrere og sårere)

Jeg synes hun skal gå til lege for sjekk neste gang, siden det er hun først og fremst som lider.

Da vil jo svaret vise hva det er.

Og må du til pers etterhvert så får du ta det som en mann.

Du vet, den som er med på leken, osv.

Prøv glidemiddel og pass på at du skyller godt, så du ikke har såperester under forhuden.

vel.. glidemiddel er prøvd , og forhud har jeg ikke hatt siden jeg var 5 år :)

Dette må komme av noe jeg bærer på. Kan gutter bære på sopp bakterier f.eks ? Kan jo også være en kjønnssykdom. Er dette noe man kan finne ut av via en urinprøve eller sædprøve ?

Dette må komme av noe jeg bærer på. Kan gutter bære på sopp bakterier f.eks ? Kan jo også være en kjønnssykdom. Er dette noe man kan finne ut av via en urinprøve eller sædprøve ?

Nei, det trenger ikke å være noe du bærer på. Hun kan ha plager med stadig tilbakevendende sopp, og da er det friksjonen og irritasjonen ved samleiet som gjør at plagene kommer tilbake, ikke smitte fra deg.

Foreslår at hun tar en kur med Canesten og blir helt bra, og at dere deretter bruker glidemiddel ved samleie for å skåne slimhinnene.

Greit du ikke gleder deg, men hun ender nok opp med å grue seg hun også for å hoppe til sengs med deg når det alltid ender opp med svie og kløe for hennes del.

Ta det litt voksent dette her og unn jenta de å ha det bra også etter sex.

Det spørs om dere ikke driver å "smitter" hverandre med sopp.(Da må dere i såfall behandles begge to med foreks. Canesten)

Hvordan blir hun frisk egentlig? Har hun ikke sjekket seg når hun klør og svir?

Hvis hun ikke merker andre symptomer og det forsvinner av seg selv med litt tid så kanskje hun har vàr hud og blir sår.

Da må dere sørge for at hun er godt våt før samleie, og at dere kanskje prøver en tid med noe kortere samleie og kanskje ikke den røffeste sorten. Så får dere se.(Foreks. p.piller kan for noen gjøre underlivet tørrere og sårere)

Jeg synes hun skal gå til lege for sjekk neste gang, siden det er hun først og fremst som lider.

Da vil jo svaret vise hva det er.

Og må du til pers etterhvert så får du ta det som en mann.

Du vet, den som er med på leken, osv.

hvordan bruker jeg , som mann cannesten ? De jeg har vært borti har jo vært piller som skytes opp i underlivet.

Annonse

mil1365380270

Kjønnssykdommer har jeg ikke greie på, men de blir jo ikke borte av seg selv. Kanskje det er som du sier; du bærer på soppen og smitter henne? Prøv å kjøp Canesten krem på apoteket, det er reseptfritt. Canesten er helt ufarlig, så det er vel verdt et forsøk? :-) Hvis dere herjer mye der nede blir det jo sårt, men det har dere sikkert tenkt på.

mil1365380270

Du, nå kom jeg på noe annet. Hvis dere bruker kondomer, kanskje hun reagerer på de?

Jeg har hatt litt problemer med sopp etter jul. Første gang fikk typen min det og smittet meg (vi tror ihvertfall det var den veien), denne gangen har jeg fått det først og det skulle bare et samleie til før han hadde små røde prikker på penishodet som klødde... Det er veldig smertefullt for jenta å ha samleie med sopp, så få det bort så fort som mulig. Canesten stikkpiller og/eller krem til henne, canesten krem til gutten. Fås på apoteket uten resept. Jeg er snart ferdig med kuren nå og har blitt kvitt symptomene :)

tigertrollet

Jupp. Og forklaringen jeg fikk var vel noe i duren at jeg ikke tålte hans bakterieflora..

Så en tablettkur på meg (og han tror jeg at det var), så gjorde det susen faktisk.

Ingen kjønnssykdom altså eller farlige greier, så ingen grunn til bekymring;)

Gjest minus signatur i kveld

Jeg har også vært borti det der. En pille gjorde susen. Floraen var så god som ny.

men hva med om det svir rundt "ringen" - der vagina begynner... som om han skulle hatt en diger, en... har hatt det noen ganger. men det er den samme mannen jeg hadde sex med for to mnd siden, og har aldri vært sånn før...

svie og ømt, bittebittelitt blod sist gang... vi har ikke hatt mer akrobatikk enn tidligere heller...

Annonse

ShitDiddelyDo

men hva med om det svir rundt "ringen" - der vagina begynner... som om han skulle hatt en diger, en... har hatt det noen ganger. men det er den samme mannen jeg hadde sex med for to mnd siden, og har aldri vært sånn før...

svie og ømt, bittebittelitt blod sist gang... vi har ikke hatt mer akrobatikk enn tidligere heller...

Jeg aner ikke. Har ikke greie på andre enn min egens flora.

You'll neeeeever walk alone.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...