mil1365380270 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg hadde rett det var noe muffens. Jeg fikk utskrift av mobilbruken til min kone og fant ut at det var mange nattlige sms med en kolega fra jobben hennes. Jeg spurte henne da om hun hadde hatt kontakt på sms med folk hun ikkke burde hatt det med på natten hun svarte da kontant nei hun viste ikke at jeg hadde utskrift.Jeg spurte henne da om det var greit at jeg skaffet utskrift for å få sjekket det opp. Hun sa da nei kan du ikke stole på det jeg sier så er det noe som er galt, Etter at jeg hadde mast på henne en stund sa hun og hun hadde hatt kontakt på sms med en på jobben men det var kunn vitser å slik. Da for talte jeg henne at jeg alerede hadde skaffet meg utskrift og sett bruken hennes. Hun inrømmet da at de hadde hat litt kontakt på sms og at de hadde flørtet litt på sms. Jeg ba henne da om å komme port til meg se meg i øynen å så spurte jeg " er det kun på sms eller har dere hatt litt kontakt i det virkelige liv å flørtet litt. hun så meg da inn i øynene og sa NEI og ba meg skjerpe meg. Men da jeg sa at jeg hadde mulighet til å kunne sjekke hennes slettede sms er viss hun tilott meg de slik at jeg kune få se at det kun var uskyldig flørt nektet hun på de og klikket totalt. Etter en stund hvor hun hadde garantert meg at ingenting hadde skjedd ka jeg henne et ultimatium.Skal dette forholde kunne ordnes opp i må sannheten fra ellers er det slutt da begynte hun å fortelle. For 3 uker siden gikk hun og veninnen ut i halv 12 tiden for å ta seg en kopp kaffe å komme rett hjem igjen hun kom da ikke hjem for 4 og kontaktet meg heller ikke for å fortelle at hun var sen jeg lå våken til klokka 3 for jeg ringte å spurte om det var noe galt hun sa da at de hadde hatt det så gøy at tiden fløy å de glemmte den helt ut. Men sannheten oppi dette var at arbeids kolegaen hennes var ute og de hadde avtalt å dreffes der. Min kone var edru hele kvelden. Hun hadde danset med kolegaen og det hadde ført til intens flørting med kyssing og beføling hun fortallte meg at hun hadde likt det på grunn av spenningen og hadde ikke hat noe imot det og jeg er sikker på at hadde dette skjed på fest så hadde det gått endalenger. Hun fortallte også at dagen etter hadde arbeidskolegaen gitt beskjed om at han ikke hadde fylla å skylde på han hadde gjort dette uansett. Jeg men at for meg er dette å være utro har dere noen andre formeninger om dette ? Irrelevant hva du kaller det, poenget er om hun er villig til å slutte med det og om du klarer å stole på henne igjen. Tror dere trenger den samtalen om hva dere vil med livet deres. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1267703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolf75 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Å du verden så glad jeg er for at jeg ikke har en sånn mann som deg !!! At du går så langt å bestiller utskrifter av tlf. og sms`ene hennes ..... det sier mye om at deg ..... Mener du at det er feil av meg å gjøre alt jeg kan for å bevise at hun er utro? Hun har hold på siden januar og jeg har hatt mistankesiden februar er det da feil av meg å komme tilbunns i det slik at vi kan komme oss videre ? Nå har vi ivertfall en sjangs å komme oss igenom dette siden vi ikke ennå er i midten av tråden men har en ende å jobbe ut fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1267728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruben S Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Latterlig av de som fordømmer din oppførsel her. Kona de har oppført seg som ei hore, og har hatt muligheten til å rette det opp flere ganger, være ærlig mot deg og begynne på nytt. Men i steden har hun jugd deg rett opp i trynet gjentatte ganger. DET er det som er det verste her, ikke hva som har skjedd eller kunne ha skjedd. Synes du kan si til kona at det er hun som må ordne opp i dette og vinne din tillit igjen, ellers så kan nok ikke forholdet reddes. Alternativt kan du jo begynne å gå ut på kveldene selv, begynne å oppføre deg annerledes, bruke mer aftershave og godlukt, pynte deg mer og begynne å ruge på mobilen. Kanskje hun ser hvor vondt det kan være å være i din situasjon selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1268121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raleigh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Å du verden så glad jeg er for at jeg ikke har en sånn mann som deg !!! At du går så langt å bestiller utskrifter av tlf. og sms`ene hennes ..... det sier mye om at deg ..... Hva med dama som er utro? Dét er ille, ikke at man skaffer beviser for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1268135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolf75 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Det er helt klart at du reagerer på dette. Jeg er selv en gift kvinne har ikke barn og går en del ut. Det er helt klart at når jeg danser er det helt uakseptabel å finne seg i at en mann leger hånda på bakenden. Samme hva dere andre mener så er det det samme som å si "ok du har sjangs på meg bare fortsett" Jeg og mine venniner er helt enige i at har du mann og familie så skal du helt klart ta hånden hans å legge den tilbake på ryggen viss den "sklir" ned på bakenden. Jeg forstår godt at du reagerer når hun gir beskjed til mennene om at ok her har dere en sjangs.Jeg hadde ikke stolt på mann min om han hadde tilatt det med en dame. Hva blir det neste ? kansje et litte kyss å så si ja men han var jo full. Og da begynner grensen mot utroskap å bli nær når du vet at hver fjerde nordmann er utro. Nei sett foten ned før du mister henne i utroskap med en mann som hun egentlig ikke bryr seg om men fylla har skylda. Det er viktig som kvinne på byen å gi klar beskjed om hvor du står iforhold til mennene du møter. Og ikke leke en så farlig lek som mange gjør . Det ble et langt svar så for å oppsummer du er ikke sjalu du er helt normal og har helt rett det er å gå over sterkken Min kone har nå for ca 3 ukersiden innrømet utroskap. Hun har hatt ubeskyttet sex med en arbeidskolega. Det hvar for ca 1 månedsiden ubeskyttet sex mellom den i di dagene det var størst sjangs for å bli gravid. Kan hun tenge på forholde vårt da eller skal jeg ta barna og be henne rykke og reise ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1330060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolf75 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Mener du at det er feil av meg å gjøre alt jeg kan for å bevise at hun er utro? Hun har hold på siden januar og jeg har hatt mistankesiden februar er det da feil av meg å komme tilbunns i det slik at vi kan komme oss videre ? Nå har vi ivertfall en sjangs å komme oss igenom dette siden vi ikke ennå er i midten av tråden men har en ende å jobbe ut fra Min kone har nå for ca 3 ukersiden innrømet utroskap. Hun har hatt ubeskyttet sex med en arbeidskolega. Det hvar for ca 1 månedsiden ubeskyttet sex mellom den i di dagene det var størst sjangs for å bli gravid. Kan hun tenge på forholde vårt da eller skal jeg ta barna og be henne rykke og reise ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1330062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huff at det går an! Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Min kone har nå for ca 3 ukersiden innrømet utroskap. Hun har hatt ubeskyttet sex med en arbeidskolega. Det hvar for ca 1 månedsiden ubeskyttet sex mellom den i di dagene det var størst sjangs for å bli gravid. Kan hun tenge på forholde vårt da eller skal jeg ta barna og be henne rykke og reise ? Hun kan umulig tenke på forholdet deres. Utrolig trist at det gikk slik. Jeg ville ikke tolerert dette overhodet. Prøv og snakk med henne, finn ut om hun er klar over hva hun driver med, deretter hiver du henne ut og sier hun kan få treffe barna når hun har rast fra seg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1331140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym akkurat nå!! Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Min kone har nå for ca 3 ukersiden innrømet utroskap. Hun har hatt ubeskyttet sex med en arbeidskolega. Det hvar for ca 1 månedsiden ubeskyttet sex mellom den i di dagene det var størst sjangs for å bli gravid. Kan hun tenge på forholde vårt da eller skal jeg ta barna og be henne rykke og reise ? Min mor var utro mot min far i ett halv år. Det var med en kollega på jobben. Faren min fant ut av det pga at de sendte meldinger til hverandre, og hver gang min mor fikk en melding var det veldig hemmelig. Derfor ble min far mistenksom. Han grov og spurte helt til min mor innrømmet alt. Han kastet henne ut. Begge to levde som i et mareritt i tiden etter. Mamma angret og trodde hun hadde mistet alt. Pappa har så uendelig såret og aleine (han har få venner, og familie bor ikke her). 1-2 år etter flyttet hun inn igjen. Nå lever de normalt sammen, som før. Likevel kan ikke min mor være lenge vekke uten at min far skal vite hvor hun er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185396-ee-jeg-sjalu-eller-har-jeg-rett-til-%C3%A5-reagere/page/2/#findComment-1331162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.