Gjest Tenkern Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg lurer på om jeg kan være gravid. Jeg hadde ubeskyttet sex, og så fant jeg ut at jeg hadde glemt å ta tablett nr. 7 på p-pillebrettet (Yasmin). Jeg tok denne tabletten femten timer for sent, men kun et par timer etter at jeg hadde hatt sex. Samme kveld glemte jeg å ta ny tablett, så tablett nr. 8 ble tatt tolv timer for sent. Imidlertid har jeg hatt små blødninger (brunt blod) en hel uke etter samleiet. Først trodde jeg at det var mensblod fordi jeg tok to tabletter for sent, men etter å ha lest litt har jeg kommet fram til at det må være den type blødninger man kan få etter sex. Det er ikke usannsynlig, da samleiet varte ganske lenge. Jeg forventer menstruasjon om en ukes tid, men det er litt kjedelig å gå rundt og lure på om man kan være gravid! Noen som har synspunkter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185491-gravid-etter-%C3%A5-ha-glemt-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.