Gå til innhold

Er alle de "beste" opptatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skattejakt

kjenner noen av de mennene som er 30 år å ikke i noe forhold nå,men de har barn fra tidligere forhold. Selvom de har barn så går det jo ann og være sammen med de?! Han jeg er sammen med har en sønn fra et tidligere forhold og det fungerer veldig greit for oss. JEg er 23 og han er 27 og har en sønn på snart 5 år. Ikke noe problem i det hele tatt

Annonse

Gjest Jan Oskar Jansen Johansen

Jeg fant en på 40, ingen barn, ikke gift eller forlovet tidligere, to forhold/samboerskap bak seg.

Snill, mandig, romantisk, god i senga, ordnet økonomi, pen.

Men han er miiiiiiin

;)

Vet du, du juger! Tror du er ei desperat alenemor, og at typen egentlig er stygg. Tror samboerskapa hans er rein skryt. Og penga hadde han fordi han jobba døgnet rundt, nå må han passe barna dine og dermed stuper inntekta. All sex er bra etter litt stillstand, og med mulighet for litt barnepass dagen etter.

Gjest Lykkelig i over et år

Vet du, du juger! Tror du er ei desperat alenemor, og at typen egentlig er stygg. Tror samboerskapa hans er rein skryt. Og penga hadde han fordi han jobba døgnet rundt, nå må han passe barna dine og dermed stuper inntekta. All sex er bra etter litt stillstand, og med mulighet for litt barnepass dagen etter.

*ler*

Ja, ikke sant?

Snakk om sjalusi da.

Jeg kjenner en... Men han er litt spesiell (klesstil og slikt), så du hadde kanskje ikke oppdaget han om du skulle støte på han.

Du får se litt utenfor boksen, finne nye sjekkearenaer gjennom internett (kanskje se til andre land, til og med) og være åpen for nye opplevelser (i stedet for et nytt forhold) :)

Annonse

Mrs. Wallace

Mannen min hadde inntil nylig tre single, hyggelige og kjekke kompiser i alderen 31-33. De hadde samboerskap/kjærester bak seg, men var ferdige med dem.

Men i løpet av det siste drøye året er de blitt snappet opp, alle tre.

Så det lønner seg nok å være rask når noen blir singel. ;o)

Eh, javel ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...