Gå til innhold

Hvorfor sier han forskjellige ting

Anbefalte innlegg

Gjest snuppa 05

Jeg har lenge flørtet med en gutt. Før vi begynnte å flørte sa han at han lenge hadde vært ute med en jente,men at han nå ikke ville mere og at han skulle gjøre det slutt. Til venninden min en uke senere sa han at han var singel og at det var slutt med ho jente,men til søsteren sin som er en venninde av meg sier han noe helt annet.I tillegg hadde han vært på besøk hos søsteren sin sammen med ho ho jenta.JEg blir så irritert på dete. Jeg treffer denne gutten nesten hver dag og vil ikke at det skal utvikle seg til noe mere hvis han bare går rundt å lyver? Han sier til vennene mine at han er så betatt av meg,men hvordan kan han være det når det er slik som dette han holder på og hvordan kan jeg vite at han snakker sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185499-hvorfor-sier-han-forskjellige-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som du er forholdsvis ung- du kan jo trøste deg med at vi har alle vært der(nesten iallefall) regner ikke med du kommer til å følge rådet mitt(da jeg aaaaldri gjorde det selv.) men: glem han. og TRO MEG når jeg sier det finnes en million andre fisker i havet.

det er helt poengløst å analysere hva han egentlig mener eller ikke, man får stå for det man sier og ferdig med det. han må tro du er dum som trodde du ikke ville finne ut tingene han sier? uff. han trenger bare ti år eller noe så blir han litt mer beregnelig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...