Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare lurer på hvorfor dere føler det er for tidlig?

Høres "perfekt" ut i mine ører.

Jeg har kjempelyst på unge nå! Men samboeren nekter :)

Jeg er 23 år. Snart ferdig på skolen. Samboeren min har 1 år igjen på skolen. Vi har vært sammen i ca 20 mnd. Så.. det blir nok ikke unge her i huset på en stund :(

*Hyyyyl*

Sånn er det også her i huset. Vi har vært samboere i snart 2 år, sammen i snart 3, han er ferdig har en god jobb og vi mangler ikke penger, jeg i gang med utdannelse. Men han får panikk bare ved tanken. :-) Det blir bare verre og verre. Helt i starten av forholdet trodde han på et tidspunkt av en mystisk grunn at jeg var gravid, og da gledet han seg til å bli far (har han sagt senere), men nå.... Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185524-vil-ha-barn/page/2/#findComment-1268874
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Sånn er det også her i huset. Vi har vært samboere i snart 2 år, sammen i snart 3, han er ferdig har en god jobb og vi mangler ikke penger, jeg i gang med utdannelse. Men han får panikk bare ved tanken. :-) Det blir bare verre og verre. Helt i starten av forholdet trodde han på et tidspunkt av en mystisk grunn at jeg var gravid, og da gledet han seg til å bli far (har han sagt senere), men nå.... Hjelp!

He he..Vi hadde nok klart oss helt fint økonomisk vi og. Lider ingen nød nå, og snart skal jeg begynne å jobbe også.

Samboeren har en ekstra jobb nå i tillegg til skolen. Han tror om jeg hadde blitt gravid nå så hadde han aaaaaldri kommet seg unna den jobben. Skjønner ikke helt hvorfor han tror det, men det er iallfall noe han har bestemt seg for.

Også tror han for å han en baby må man være steinrik! Han ser for seg et budsjett på sikkert 1mill i utgifter eller noe..hehe

Har han din satt seg helt på bakbena nå da eller? =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185524-vil-ha-barn/page/2/#findComment-1268883
Del på andre sider

He he..Vi hadde nok klart oss helt fint økonomisk vi og. Lider ingen nød nå, og snart skal jeg begynne å jobbe også.

Samboeren har en ekstra jobb nå i tillegg til skolen. Han tror om jeg hadde blitt gravid nå så hadde han aaaaaldri kommet seg unna den jobben. Skjønner ikke helt hvorfor han tror det, men det er iallfall noe han har bestemt seg for.

Også tror han for å han en baby må man være steinrik! Han ser for seg et budsjett på sikkert 1mill i utgifter eller noe..hehe

Bakbena hans blir tyngre og tyngere virker det som (selv om han sier han ønsker seg barn med meg en dag).

Men millionær for å få barn....? :-) Så ble det ikke født mange barn her i verden. Det er velfungerende unge kvinner som oss som burde få barn. (Og det er jo større sannsynlighet for at vi får tilbake kroppen vår etter gravititeten jo yngre vi er.)

Jeg trøster meg i mellomtiden med å låne alle ungene som alle andre i familien min har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185524-vil-ha-barn/page/2/#findComment-1268903
Del på andre sider

Han sier ellers også at hvis jeg ble gravid ved et uhell ville han bli glad når han hadde fått summet seg og vendt seg til tanken (hmmm... jukse med p-pillene kanskje... :-), næ, aller helst vil jeg jo stå hvit brud først)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185524-vil-ha-barn/page/2/#findComment-1268907
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Bakbena hans blir tyngre og tyngere virker det som (selv om han sier han ønsker seg barn med meg en dag).

Men millionær for å få barn....? :-) Så ble det ikke født mange barn her i verden. Det er velfungerende unge kvinner som oss som burde få barn. (Og det er jo større sannsynlighet for at vi får tilbake kroppen vår etter gravititeten jo yngre vi er.)

Jeg trøster meg i mellomtiden med å låne alle ungene som alle andre i familien min har.

"Bakbena hans blir tyngre og tyngere virker det som (selv om han sier han ønsker seg barn med meg en dag). "

Hvis min samboern blir verre og verre så kommer jeg til å dø av abstinenser !! :S

"Men millionær for å få barn....? :-) Så ble det ikke født mange barn her i verden. "

He he..ja, jeg prøver å forklare han at det går an for oss også. Vi har jo venner som er myye dårligere stilt enn oss som produserer for harde livet. De klarer seg jo helt fint =)

"Det er velfungerende unge kvinner som oss som burde få barn. (Og det er jo større sannsynlighet for at vi får tilbake kroppen vår etter gravititeten jo yngre vi er.)"

HELT ENIG!!!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185524-vil-ha-barn/page/2/#findComment-1268912
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Han sier ellers også at hvis jeg ble gravid ved et uhell ville han bli glad når han hadde fått summet seg og vendt seg til tanken (hmmm... jukse med p-pillene kanskje... :-), næ, aller helst vil jeg jo stå hvit brud først)

He he..kanskje han håper du skal bli gravid ved et "uhell"?? Neida..stakkars mann må jo få være med å planlegge han å =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185524-vil-ha-barn/page/2/#findComment-1268917
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...