Gå til innhold

Hvis man er oppover ørene forelsket...

Anbefalte innlegg

Gjest Xforelsket

Hvis man er oppover ørene forelsket i en person, hva skal da til for at det plutselig bare forsvinner?

Jeg var forelsket i en kvinne som også var svært forelsket i meg, men så en dag sa hun - uten forvarsel, at jeg trenger friheten min nå.

Hva betyr det? Er hun ikke lenger forelsket? Hun sier hun er det, men trenger likevel sin frihet?! Og vi som nettopp var begynt på noe som kunne utviklet seg til et kjempe-forhold!

Er trist og forstår ikke dette.

Gjør du?

Hvordan kan hun si at hun er kjempeforelsket i meg, og samtidig si at hun trenger sin frihet nå..?

Kan det bety at hun kommer tilbake til meg senere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18553-hvis-man-er-oppover-%C3%B8rene-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest motet-oppe

Hvor gamle er dere????Ikke at det spiller noen rolle, men det kaaan ha noe å si. Bor dere langt unna hverandre? Jeg lurer selv på akkurat det samme, siden jeg er i samme situasjon som deg - bare at jeg er jente. Det kan hende hun har fått kalde føtter og vil finne ut av situasjonen på egenhånd. Ønsker deg ihvertfall lykke til og jeg tror jeg vet hvordan du har det nå. Håper det snart kommer lysere dager for deg.

Klem

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Det behøver ikke være noen motsetning mellom å være forelsket og ville ha frihet. Mange kvinner vil si at den kombinasjonen kjenner de igjen.

Jeg vil kanskje tro at din flamme har følt seg noe styrt og bestemt over av deg, når dere begynte å være mer sammen? Det er mulig du ikke kjenner deg igjen her, men at hun føler det slik. Og det er jo et signal dumå forholde deg til.

Du kan jo forsøke å spørre henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...