Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest guttendin25
Skrevet

I natt hadde jeg en drøm. Har dame, vært sammen i snart 2 år. Men vi bor ikke ilag. begge er 25 år. Vi har det helt topp. Men i natt drømte jeg at jeg var utro, at jeg hadde sex med en utrolig deilig jente. Dette er en jente jeg kjenner. Under denne drømmen fikk jeg faktisk sæd utløsning. Våknet i senga med mye sæd! Ligger altid naken :) Er dette normalt egentlig? noen med lignende erfaring?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man kan drømme om det meste. Det trenger ikke å bety noe, og er sikkert ikke unormalt.

Men hvor vanlig det er å ha våte drømmer i en alder av 25 aner jeg ikke. Selv har jeg ikke hatt noen på godt over 10 år. Uansett hvor erotisk drømmen er.

Gjest guttendin25
Skrevet

Man kan drømme om det meste. Det trenger ikke å bety noe, og er sikkert ikke unormalt.

Men hvor vanlig det er å ha våte drømmer i en alder av 25 aner jeg ikke. Selv har jeg ikke hatt noen på godt over 10 år. Uansett hvor erotisk drømmen er.

hmm, det er rart ja! ikke jeg heller på aldri så lenge. jeg og dama har mye sex, og jeg ronker også et par ganger i uken. Men en deilig drøm, det var det :)

Gjest redd for dette
Skrevet

hmm, det er rart ja! ikke jeg heller på aldri så lenge. jeg og dama har mye sex, og jeg ronker også et par ganger i uken. Men en deilig drøm, det var det :)

ikke si dette til kjærsetn din hvis du vil beholde henne.

• 2 uker senere...
Gjest Tonja E
Skrevet

Kanskje hun du drømmer om er et symbol på at du egentlig ønsker deg sex med en mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...