Gjest guttendin25 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 I natt hadde jeg en drøm. Har dame, vært sammen i snart 2 år. Men vi bor ikke ilag. begge er 25 år. Vi har det helt topp. Men i natt drømte jeg at jeg var utro, at jeg hadde sex med en utrolig deilig jente. Dette er en jente jeg kjenner. Under denne drømmen fikk jeg faktisk sæd utløsning. Våknet i senga med mye sæd! Ligger altid naken Er dette normalt egentlig? noen med lignende erfaring? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Man kan drømme om det meste. Det trenger ikke å bety noe, og er sikkert ikke unormalt. Men hvor vanlig det er å ha våte drømmer i en alder av 25 aner jeg ikke. Selv har jeg ikke hatt noen på godt over 10 år. Uansett hvor erotisk drømmen er. 0 Siter
Gjest guttendin25 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Man kan drømme om det meste. Det trenger ikke å bety noe, og er sikkert ikke unormalt. Men hvor vanlig det er å ha våte drømmer i en alder av 25 aner jeg ikke. Selv har jeg ikke hatt noen på godt over 10 år. Uansett hvor erotisk drømmen er. hmm, det er rart ja! ikke jeg heller på aldri så lenge. jeg og dama har mye sex, og jeg ronker også et par ganger i uken. Men en deilig drøm, det var det 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 bare ikke fortell det til dama di du...... 0 Siter
Gjest redd for dette Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hmm, det er rart ja! ikke jeg heller på aldri så lenge. jeg og dama har mye sex, og jeg ronker også et par ganger i uken. Men en deilig drøm, det var det ikke si dette til kjærsetn din hvis du vil beholde henne. 0 Siter
Gjest Tonja E Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Kanskje hun du drømmer om er et symbol på at du egentlig ønsker deg sex med en mann? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.