Gjest i denne tråden er det lov å være anonym Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 I min er jeg 6-7 år igjen, og får ris på rumpa i forskjellige scenarioer. For eksempel har jeg en hvor jeg har vært slem mot ei nabojente, og når jeg ringer på der noen dager senere er det moren som åpner. Hun er kjempesint, og tar meg i øret og tar meg med inn. Hun setter seg ned i en høy stol uten armlene, og sier med streng stemme at nå skal jeg få ris. Så knapper hun opp buksa mi og drar den ned, før hun legger meg over fanget og begynner å rise meg. Det er omtrent her det går for meg. Noen ganger bruker hun handa, og andre ganger en hårbørste. Det litt morsomme er at dette nesten skjedde i virkeligheten, bare at det (dessverre?) ikke endte med ris. Jeg vet ikke helt hvorfor dette tenner meg så voldsomt. Jeg har aldri fått ris, men jeg har blitt trua med det noen ganger, og da har jeg kjent en nærmest sensuell kribling i rompa. Noen ganger tenker jeg at jeg skulle ønske jeg hadde fått ris en eller annen gang, så jeg visste hvordan det var. Men da hadde kanskje magien blitt borte? Har ikke tenkt å prøve det ut heller. Det er en fantasi som jeg koser meg med, og det skal det få lov å fortsette å være. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har ingen hemmelige sexfantasier. Jeg eier ikke skam og ser ingen grunn til å holde sånt hemmelig. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen "unormale" fantasier. Men denne tanken tenker jeg ofte før jeg skal på konsert: En jente som står foran meg flirter, presser seg mot meg, beføler meg bakfra og lar meg kysse henne i nakken, før hun får opp smekken min mens hun letter på skjørtet sitt, og styrer meg på plass. Det er trangt på konserter så det eneste jeg egentlig trenger å gjøre er å finne et kvinnfolk med samme musikksmak som meg. Men det er faen ikke lett! Selv om fantasien egentlig dreier seg om en ukjent kvinne. Generelt finner jeg seksuelle handlinger på offentlige steder, men likevel sånn at det er mulig å ha seg uten at noen oppdager det, svært opphissende. Du burde ymte frampå om denne risen neste gang du får deg dame (eventuelt til hun du nå har dersom du har noen), og få utløp for fantasien. 0 Siter
Gjest i denne tråden..... Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har ingen hemmelige sexfantasier. Jeg eier ikke skam og ser ingen grunn til å holde sånt hemmelig. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen "unormale" fantasier. Men denne tanken tenker jeg ofte før jeg skal på konsert: En jente som står foran meg flirter, presser seg mot meg, beføler meg bakfra og lar meg kysse henne i nakken, før hun får opp smekken min mens hun letter på skjørtet sitt, og styrer meg på plass. Det er trangt på konserter så det eneste jeg egentlig trenger å gjøre er å finne et kvinnfolk med samme musikksmak som meg. Men det er faen ikke lett! Selv om fantasien egentlig dreier seg om en ukjent kvinne. Generelt finner jeg seksuelle handlinger på offentlige steder, men likevel sånn at det er mulig å ha seg uten at noen oppdager det, svært opphissende. Du burde ymte frampå om denne risen neste gang du får deg dame (eventuelt til hun du nå har dersom du har noen), og få utløp for fantasien. Ikke dum den fantasien der. Jeg har gjort det=) Min erfaring er dessverre at damer er lite tolerante for fantasier som mine. De vil at mannen skal være den sterke, og å gjennomføre et spanking-scenario hvor mannen er den underdanige vil rokke for mye ved kjønnsmønsteret. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har ingen hemmelige sexfantasier. Jeg eier ikke skam og ser ingen grunn til å holde sånt hemmelig. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen "unormale" fantasier. Men denne tanken tenker jeg ofte før jeg skal på konsert: En jente som står foran meg flirter, presser seg mot meg, beføler meg bakfra og lar meg kysse henne i nakken, før hun får opp smekken min mens hun letter på skjørtet sitt, og styrer meg på plass. Det er trangt på konserter så det eneste jeg egentlig trenger å gjøre er å finne et kvinnfolk med samme musikksmak som meg. Men det er faen ikke lett! Selv om fantasien egentlig dreier seg om en ukjent kvinne. Generelt finner jeg seksuelle handlinger på offentlige steder, men likevel sånn at det er mulig å ha seg uten at noen oppdager det, svært opphissende. Du burde ymte frampå om denne risen neste gang du får deg dame (eventuelt til hun du nå har dersom du har noen), og få utløp for fantasien. "Men denne tanken tenker jeg ofte før jeg skal på konsert: En jente som står foran meg flirter, presser seg mot meg, beføler meg bakfra og lar meg kysse henne i nakken, før hun får opp smekken min mens hun letter på skjørtet sitt, og styrer meg på plass." Oh baby! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ikke dum den fantasien der. Jeg har gjort det=) Min erfaring er dessverre at damer er lite tolerante for fantasier som mine. De vil at mannen skal være den sterke, og å gjennomføre et spanking-scenario hvor mannen er den underdanige vil rokke for mye ved kjønnsmønsteret. Min erfaring er at seksuelle og frimodige jenter er åpne for det meste av fantasier. Selv om de i utgangspunktet finner dem noe søkte. Mange jenter har nok sine hemmelige fantasier de også. Kanskje du får en "spesiell" fantasi i retur dersom du ympter frampå om din. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 "Men denne tanken tenker jeg ofte før jeg skal på konsert: En jente som står foran meg flirter, presser seg mot meg, beføler meg bakfra og lar meg kysse henne i nakken, før hun får opp smekken min mens hun letter på skjørtet sitt, og styrer meg på plass." Oh baby! Fin den der! Problemet er at de konsertene jeg går på ofte består av ca. 90 % gutter. 0 Siter
Gjest i denne tråden...... Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Min erfaring er at seksuelle og frimodige jenter er åpne for det meste av fantasier. Selv om de i utgangspunktet finner dem noe søkte. Mange jenter har nok sine hemmelige fantasier de også. Kanskje du får en "spesiell" fantasi i retur dersom du ympter frampå om din. Jeg har vært i en del forhold, og har ymta såpass mye frampå at jeg har skjønt at å røpe denne fantasien ikke vil falle i god jord. Mange ville nok prøve å være positive, men innerst inne vil de helst at mannen skal være den sterke. Ikke for å være kjønnsdiskriminerende, men sånn er det=) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Fin den der! Problemet er at de konsertene jeg går på ofte består av ca. 90 % gutter. Da går du åpenbart på feil konserter, men nå er kanskje ikke hensikten med de konsertene du går på å få realisert denne fantasien. Men sex på offentlig steder er et kick, har hatt det i en kinosal en gang,..digg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har vært i en del forhold, og har ymta såpass mye frampå at jeg har skjønt at å røpe denne fantasien ikke vil falle i god jord. Mange ville nok prøve å være positive, men innerst inne vil de helst at mannen skal være den sterke. Ikke for å være kjønnsdiskriminerende, men sånn er det=) Jo, men hvis man er i et trygt og godt forhold hvor det seksuelle stemmer og man ikke er underlagt hemninger, må det jo være rom for å utforske fantasier man ikke ellers finner naturlige. Jeg ville nok syntes det var litt søkt hvis en jente ba meg om å legge seg over fanget hennes sånn at hun kunne spanke meg litt seriøst, men shit au! Alt er til for å prøves. Hvem vet? Kanskje jeg ville likt det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har mange seksuelle fantasier, en del har jeg fått levd ut, men den jeg tenner aller mest på kan jeg ikke få realisert, noe jeg heller ikke vil. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Da går du åpenbart på feil konserter, men nå er kanskje ikke hensikten med de konsertene du går på å få realisert denne fantasien. Men sex på offentlig steder er et kick, har hatt det i en kinosal en gang,..digg! Jeg har hatt det på en pub, ikke samleie, men fingersex, og vi ble oppdaget. Hehe, jeg fikk applaus fra sidebordet når jenta gikk på do. Akkurat det var litt pinlig, men det var uhyre erotisk. Dessuten syntes vel hun det var litt mer flaut enn det jeg gjorde når jeg fortalte om applausen. Jeg går ikke på feil konserter! Slayer 8/6 på Rockefeller! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har mange seksuelle fantasier, en del har jeg fått levd ut, men den jeg tenner aller mest på kan jeg ikke få realisert, noe jeg heller ikke vil. Du må jo si hva fantasien du aldri får oppleve er. Skriv med anonymt nick. F.eks. "anonym i dag". Det pleier å funke. 0 Siter
Gjest i denne tråden...... Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har mange seksuelle fantasier, en del har jeg fått levd ut, men den jeg tenner aller mest på kan jeg ikke få realisert, noe jeg heller ikke vil. Sprøsmålet er hva din hemmelige sexfantasi er? Alle har fantasier, det er ikke så veldig interessant å få vite. 0 Siter
Gjest i denne tråden..... Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jo, men hvis man er i et trygt og godt forhold hvor det seksuelle stemmer og man ikke er underlagt hemninger, må det jo være rom for å utforske fantasier man ikke ellers finner naturlige. Jeg ville nok syntes det var litt søkt hvis en jente ba meg om å legge seg over fanget hennes sånn at hun kunne spanke meg litt seriøst, men shit au! Alt er til for å prøves. Hvem vet? Kanskje jeg ville likt det. Oooooh! Hvis ei jente ber meg om det er jeg hennes for evig og alltid! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har hatt det på en pub, ikke samleie, men fingersex, og vi ble oppdaget. Hehe, jeg fikk applaus fra sidebordet når jenta gikk på do. Akkurat det var litt pinlig, men det var uhyre erotisk. Dessuten syntes vel hun det var litt mer flaut enn det jeg gjorde når jeg fortalte om applausen. Jeg går ikke på feil konserter! Slayer 8/6 på Rockefeller! Hehe det er spennende å kunne bli oppdaget, men å faktisk bli det er flaut. Jeg har hatt sex på byen en gang jeg og, men vi gikk ut og fant en bakgård, aner ikke om noen så oss, men satser på at vi var godt gjemt. (dette var forresten med kjæresten, ikke en jeg plutselig fant på utestedet). Jeg og kjæresten har også forsøkt oss å ha sex på et offentlig toalett, men det gikk ikke så bra, dessuten er jeg ingen fan av offentlig toaletter. Det er ikke så lett å må ha sex døgnet rundt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Oooooh! Hvis ei jente ber meg om det er jeg hennes for evig og alltid! Poenget er uansett at alt kan prøves. Faen heller, om en jente jeg har et fint sexliv med vil pisse på meg under akten fordi hun har lyst til å prøve, så skal hun faen meg få lov, selv om det ikke er en fantasi jeg har. Det skader ikke å prøve. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hehe det er spennende å kunne bli oppdaget, men å faktisk bli det er flaut. Jeg har hatt sex på byen en gang jeg og, men vi gikk ut og fant en bakgård, aner ikke om noen så oss, men satser på at vi var godt gjemt. (dette var forresten med kjæresten, ikke en jeg plutselig fant på utestedet). Jeg og kjæresten har også forsøkt oss å ha sex på et offentlig toalett, men det gikk ikke så bra, dessuten er jeg ingen fan av offentlig toaletter. Det er ikke så lett å må ha sex døgnet rundt Hehe, min første seksuelle opplevelse foregikk faktisk på dassen på et utested. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Du må jo si hva fantasien du aldri får oppleve er. Skriv med anonymt nick. F.eks. "anonym i dag". Det pleier å funke. Hehe tror de fleste kan koble sammen to og to når jeg plutselig skifter nick nå. Så jeg får heller røpe den i neste "hva er din fantasi" tråd. Dessuten er fantasien min xxx rated, så den egner seg igrunnen ikke på dol. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Sprøsmålet er hva din hemmelige sexfantasi er? Alle har fantasier, det er ikke så veldig interessant å få vite. Det har du rett i, men jeg røper ikke min fantasi her. Men tilbake til din fantasi, så synes jeg ikke den var sååå "spesiell" at den ikke er gjennomførbar. Altså hadde kjæresten min spurt meg om å legge han på fanget å rise han hadde jeg selvsagt gjort det hvis det tente han så mye. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Poenget er uansett at alt kan prøves. Faen heller, om en jente jeg har et fint sexliv med vil pisse på meg under akten fordi hun har lyst til å prøve, så skal hun faen meg få lov, selv om det ikke er en fantasi jeg har. Det skader ikke å prøve. "Det skader ikke å prøve." Den der er jeg helt for!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.