Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi?

Gjest i denne tråden er det lov å være anonym

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe tror de fleste kan koble sammen to og to når jeg plutselig skifter nick nå. Så jeg får heller røpe den i neste "hva er din fantasi" tråd.

Dessuten er fantasien min xxx rated, så den egner seg igrunnen ikke på dol.

Det er sånne fantasier denne tråden er mente å omhandle, tror jeg.

Min var egentlig for lite søkt. Men jeg tror ikke jeg har noen "søkte".:)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

9

• Tootsieroll1365380854

5

• Babette

4

Mary Poppins
Skrevet

Hehe, min første seksuelle opplevelse foregikk faktisk på dassen på et utested. :)

Hehe og det gikk bra?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe og det gikk bra?

Nja. Det gikk nå. Men det var så flaut at jeg heller latet som om jeg var jomfru lenge etter. :)

Skrevet

Å bli tatt hardt bakfra av Bjørnen i det blå huset.

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he :D

Skrevet

Fin den der!

Problemet er at de konsertene jeg går på ofte består av ca. 90 % gutter. :)

Da får du håpe på at det står en skotte med skjørt foran deg neste gang:-)

Skrevet

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal faen ikke spøke med det der, for på konsertene jeg går på er det mye langt hår og sminke. :)

Skrevet

Du skal faen ikke spøke med det der, for på konsertene jeg går på er det mye langt hår og sminke. :)

Ja ikke sant? tenk å oppdage at den foran deg er en mann, etter at du har gjort deg ferdig,...hehe....

Skrevet

Ikke dum den fantasien der. Jeg har gjort det=)

Min erfaring er dessverre at damer er lite tolerante for fantasier som mine. De vil at mannen skal være den sterke, og å gjennomføre et spanking-scenario hvor mannen er den underdanige vil rokke for mye ved kjønnsmønsteret.

I et fast forhold, hvor man er over de verste sex hemninger, så prøver man vel det meste som ikke føles ekstremt ubehagelig for en av partene?

Kjæresten min er ofte den dominante når vi har sex, om vi ikke makten er jevnt fordelt, fordi han liker det best slik (og jeg synes han er bedre i senga da :P). Men det hender nå jeg slår han på rumpa. Han legger seg riktignok ikke over fanget mitt, men et dask nå og da liker han.

Så selv om man har tradisjonelle kjønnsroller til vanlig (og det er naturlig at jenter flest tenner på maskuline menn), så kan man utforske andre fantasier også.

Skrevet

Jeg har ingen spesiell fantasi, men veldig mange forskjellige. Og denne tråden fikk meg til å komme på en hel haug med nye... Dessverre er samboer utenfor rekkevidde ennå noen dager. Sukk...

Skrevet

Jeg har ingen spesiell fantasi, men veldig mange forskjellige. Og denne tråden fikk meg til å komme på en hel haug med nye... Dessverre er samboer utenfor rekkevidde ennå noen dager. Sukk...

Du kan jo servere dem for den kåte hedmarkingen som går løs her. Han elsker sånt. Mrxx altså.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jo, men hvis man er i et trygt og godt forhold hvor det seksuelle stemmer og man ikke er underlagt hemninger, må det jo være rom for å utforske fantasier man ikke ellers finner naturlige.

Jeg ville nok syntes det var litt søkt hvis en jente ba meg om å legge seg over fanget hennes sånn at hun kunne spanke meg litt seriøst, men shit au! Alt er til for å prøves. Hvem vet? Kanskje jeg ville likt det. :)

Jeg ville nok syntes det var litt søkt hvis en jente ba meg om å legge seg over fanget hennes sånn at hun kunne spanke meg litt seriøst, men shit au! Alt er til for å prøves. Hvem vet? Kanskje jeg ville likt det. :)

*LOL*

Det er så kjekt med folk som er åpne for å prøve nye ting ;O)

Skrevet

he he

Skrevet

*lol*

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Jeg har ingen hemmelige sexfantasier. Jeg eier ikke skam og ser ingen grunn til å holde sånt hemmelig.

Jeg tror egentlig ikke jeg har noen "unormale" fantasier.

Men denne tanken tenker jeg ofte før jeg skal på konsert: En jente som står foran meg flirter, presser seg mot meg, beføler meg bakfra og lar meg kysse henne i nakken, før hun får opp smekken min mens hun letter på skjørtet sitt, og styrer meg på plass.

Det er trangt på konserter så det eneste jeg egentlig trenger å gjøre er å finne et kvinnfolk med samme musikksmak som meg. Men det er faen ikke lett! Selv om fantasien egentlig dreier seg om en ukjent kvinne. :)

Generelt finner jeg seksuelle handlinger på offentlige steder, men likevel sånn at det er mulig å ha seg uten at noen oppdager det, svært opphissende.

Du burde ymte frampå om denne risen neste gang du får deg dame (eventuelt til hun du nå har dersom du har noen), og få utløp for fantasien. :)

Roskilde for tre år siden. The Cure sto på scenen. Men vi var kjærester da, så det blir kanskje ikke det samme.

Skrevet

Hehe det er spennende å kunne bli oppdaget, men å faktisk bli det er flaut.

Jeg har hatt sex på byen en gang jeg og, men vi gikk ut og fant en bakgård, aner ikke om noen så oss, men satser på at vi var godt gjemt.

(dette var forresten med kjæresten, ikke en jeg plutselig fant på utestedet).

Jeg og kjæresten har også forsøkt oss å ha sex på et offentlig toalett, men det gikk ikke så bra, dessuten er jeg ingen fan av offentlig toaletter.

Det er ikke så lett å må ha sex døgnet rundt ;)

Kunne du gjort det her:

http://www.humor911.no/ar

t.aspx?artID=1276

?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Roskilde for tre år siden. The Cure sto på scenen. Men vi var kjærester da, så det blir kanskje ikke det samme.

Alle puler på Roskilde så det blir noe helt annet. Der er det mer uvanlig ikke å pule. Har jeg hørt. :)

mil1365380270
Skrevet

Alle puler på Roskilde så det blir noe helt annet. Der er det mer uvanlig ikke å pule. Har jeg hørt. :)

Du, det er sikkert topp for deg av en annen grunn også; de tisser OVER ALT!

Skrevet

Dust.

Også var det den gangen.. i Mandal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...