Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi?

Gjest i denne tråden er det lov å være anonym

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du, det er sikkert topp for deg av en annen grunn også; de tisser OVER ALT!

Hehe, du sier noe. Sett deg bak buskene i kveld så kan du i morra skryte av at jeg har urinert på deg. :)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

9

• Tootsieroll1365380854

5

• Babette

4

mil1365380270
Skrevet

Hehe, du sier noe. Sett deg bak buskene i kveld så kan du i morra skryte av at jeg har urinert på deg. :)

Yeah rigth, akkurat som om jeg tør nærme meg noen busker i kveld ;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Alle puler på Roskilde så det blir noe helt annet. Der er det mer uvanlig ikke å pule. Har jeg hørt. :)

Det stemmer faktisk. Noen "puler" til og med med klærne på i Roskilde. Rett og slett for drita til å få dem av, men pule skal de.. *rister på hodet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det stemmer faktisk. Noen "puler" til og med med klærne på i Roskilde. Rett og slett for drita til å få dem av, men pule skal de.. *rister på hodet*

Jeg har ikke vært der ennå, men forstår at det er på tide at jeg tar en tur. :)

Mary Poppins
Skrevet

Kunne du gjort det her:

http://www.humor911.no/ar

t.aspx?artID=1276

?

Jeg tror faktisk jeg synes det hadde vært litt spennende å hatt sex inni der, jeg hadde ihvertfal heller gjort det enn å brukt toalettet.

Skrevet

Alle puler på Roskilde så det blir noe helt annet. Der er det mer uvanlig ikke å pule. Har jeg hørt. :)

Nei, akkurat det frister _ikke_ på Roskilde. Tro meg. Er det ikke pisslukta som ligger i tykke lag, er det drita folk overalt.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg har ikke vært der ennå, men forstår at det er på tide at jeg tar en tur. :)

Var der første gang for 11 (!) år siden sammen med en hel vennegjeng: Fantastisk morro! Var der året etter med bare meg og mannen (som jeg traff der første året), men det var ikke like gøy hvis jeg skal være helt ærlig.. Skulle gjerne reist dit igjen med masse venner OG mannen ;O)

Husker de viste Fair Game med Cindy C på Roskilde-kinoen... Led meg igjennom den for elsklingens skyld ;O) *mimre mimre*

Skrevet

Å bli tatt hardt bakfra av Bjørnen i det blå huset.

Hmmm. Går det under sodomi fordi han er en bjørn, neppe pedofili selv om han er fra barne-tv, kan det være en ekstrem kosedyr-fetisj?

Skrevet

Hmmm. Går det under sodomi fordi han er en bjørn, neppe pedofili selv om han er fra barne-tv, kan det være en ekstrem kosedyr-fetisj?

Hehe, sitter du og blar i et oppslagsverk?

Skrevet

Hehe, sitter du og blar i et oppslagsverk?

Eh, nei, jeg er redd jeg har slikt i hodet. :o

Gjest Hadde vært no det
Skrevet

Jeg skulle likt å hatt trekantsex med byggmester Bob og Wenche eller ihvertfall sett på at de to har seg.

Skrevet

Var der første gang for 11 (!) år siden sammen med en hel vennegjeng: Fantastisk morro! Var der året etter med bare meg og mannen (som jeg traff der første året), men det var ikke like gøy hvis jeg skal være helt ærlig.. Skulle gjerne reist dit igjen med masse venner OG mannen ;O)

Husker de viste Fair Game med Cindy C på Roskilde-kinoen... Led meg igjennom den for elsklingens skyld ;O) *mimre mimre*

Jeg var også der for første gang i 1994 :-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg var også der for første gang i 1994 :-)

Meget bra år ;O)

Skrevet

Meget bra år ;O)

Utrolig bra, men 1995 var nedre - for et vær!! Og for noen kjekke gutter som teltet ved siden av oss..! ;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Utrolig bra, men 1995 var nedre - for et vær!! Og for noen kjekke gutter som teltet ved siden av oss..! ;-)

95 var bra det også. For ikke å snakke om Red Hot! Hadde den konserten vært i dag skulle jeg holdt _litt_ mer igjen på øldrikkinga..

Skrevet

Du kan jo servere dem for den kåte hedmarkingen som går løs her. Han elsker sånt. Mrxx altså.

Ååååå jasså du.....

Skrevet

Ååååå jasså du.....

Hi hi hi hi.

Jeg var spent på om du skulle oppdage det.

Ta meg om du kan!

Skrevet

Hi hi hi hi.

Ta meg om du kan!

Regnet med at du satt der og smågliste og ventet ja.

Nåja, bare pass deg du...

Skrevet

Hi hi hi hi.

Ta meg om du kan!

"Ta meg om du kan! "

Jeg trodde du heller ville si "Prøv å finne meg". Er det ikke det Skygge sier til Bjørnen, da? *S*

Gjest anonym her
Skrevet

Min hemmelige fantasi er å ha sex med en annen dame... Det blir i fantasien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...