Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hadde jeg forsøkt med en sånn leselampe som man kan sette fast på boka med klype. Da blir det allikevel temmelig mørkt i rommet.

Hvis det fortsatt var vanskelig, hadde jeg ventet til han var sovnet og forsøkt å sette på den samme lille lampen da. Har man først sovnet, skal det mer til for å våkne igjen enn et lite lyspunkt ved siden av.

Annonse

Hva er det som plager ham da, lyset? Lydene? Eller hans egen irritasjon? :-)

Jeg ligger på magen og leser, og blar forsiktig i boka mi for ikke å bråke for mye, og har en leselampe under senga slik at det er akkurat nok lys til meg. Samboer ligger med ryggen til.

På denne måten kan han leve med at jeg leser litt.

Miss seventy

Droppet såklart lesinga, hvis han også hadde lagt seg.

Jeg ser uansett ikke poenget med å lese på senga jeg da, når vi har lagt oss, og vi legger oss alltid sammen, så enten koser vi, eller ligger og kose-prater til vi skal sove.

Lese kan en vel gjøre før en legger seg?

Annonse

Gjest Elextra

Da ville jeg latt være å lese. Alternativt lagt meg tidligere.

Jeg sover selv veldig lett, og synes det er vanskelig å sove før mannen min slukker lyset og er stille.

Jeg liker å lese på sengen, men av respekt for min mann lar jeg være.

Om dette problemet er uløselig er dere vel ikke helet beredt på det virkelige livet :-).

Eller - om dette er deres største problem har dere det vel egentlig ganske bra.

Droppet såklart lesinga, hvis han også hadde lagt seg.

Jeg ser uansett ikke poenget med å lese på senga jeg da, når vi har lagt oss, og vi legger oss alltid sammen, så enten koser vi, eller ligger og kose-prater til vi skal sove.

Lese kan en vel gjøre før en legger seg?

He-he, jeg er helt enig med deg, jeg! Saken er nemlig den at det er JEG som helst vil sove uten lesing på senga - men gjerne med kos..

He-he, jeg er helt enig med deg, jeg! Saken er nemlig den at det er JEG som helst vil sove uten lesing på senga - men gjerne med kos..

*S* Skjønner! Men hvis kjæresten din insiterer på å lese på senga, så får du bare vise han hva alle har svart her - enten de er den som vil at lyset skal slukkes, eller de er den som helst skulle lest litt! ;-)

*S* Skjønner! Men hvis kjæresten din insiterer på å lese på senga, så får du bare vise han hva alle har svart her - enten de er den som vil at lyset skal slukkes, eller de er den som helst skulle lest litt! ;-)

He-he. Jepp, det kan hende jeg gjør det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...