Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Traff en kar, rundt juletider - full forelskelse på både min og hans side. Vi hadde det bra i januar og februar. Men plutselig skjdde det noe. Tror det oppsto en anelse sjalusi, på begge sider. Og som følge av det.... vi ble begge tause, og vi har aldri diskutert slike problemer.

Så ble det helt "slutt" på en fest etter påske.

Han begrunnet det med at jeg hadde mine problemer, og han hadde sine - og disse ville han ikke blande sammen.

Nå er det engang sånn, at han dukker opp hver gang han drikker. Så hopper vi til køys, og har oss litt.. så flyr han på dør tidlig om morgenen.

Sengekosen er da grei nok, og vi har det veldig bra.

Ellers har vi ingen kontakt mellom disse små "treffene".

Må nok innrømme at jeg ville satset på han, om jeg visste at han gjorde det samme. Er enda litt gla i han.

Men poenget er: Hva er egentlig dette? Hva i all verdens rike er det han føler for meg? Og hvorfor kommer han?

Andre med like erfaringer? Hva gjør jeg nå da?

Spent på svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185577-skj%C3%B8nner-ikke-stort-dessverre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, dette var da dårlig behandling..

Vil tro han har én eller flere andre i kikkerten, og holder deg på gress... Evt bruker deg for sex de gangene det ikke blir noe annet på ham?

Eller er han veldig ung slik at han bare tør oppsøke deg i fylla?

Det er noe som ikke stemmer her, tror kanskje ikke du bør basere deg på at det blir dere to, dessverre..

Gjest Ramina

Jeg tror, og la oss nå håpe jeg tar feil, at en slik oppførsel tyder på at det er sexen han er interessert i og ikke noe mer.

Det er klart det kan være vanskelig å sette i gang noe forhold om begge har en del problemer, men om interessen er noe større enn bare sex så vil det vel være naturlig at man snakkes litt iallefall en gang i blandt.

En bør jo ikke diskutere noe spesiellt, men bare høre med den andre hvordan det går ol.

Jeg hadde nok testet jeg om jeg var deg, ved å knipe igjen knærne neste gang han tok kontakt i fylla.

Da får du nok se den egentlige intensjonen med hans besøk/kontakt.

Skulle han da forsvinne helt etter en stund så vet du svaret. Og da er det vel like gjerne greit nok å bli kvitt ham.

Om ikke du ønsker en knullekompis da, da er det jo greit å fortsette.

Hm, dette var da dårlig behandling..

Vil tro han har én eller flere andre i kikkerten, og holder deg på gress... Evt bruker deg for sex de gangene det ikke blir noe annet på ham?

Eller er han veldig ung slik at han bare tør oppsøke deg i fylla?

Det er noe som ikke stemmer her, tror kanskje ikke du bør basere deg på at det blir dere to, dessverre..

Nærmer oss 40 begge to. Og har hvert vårt særkullsbarn. Lurer på hva som driver denne karen... hjem til meg.

Annonse

Nærmer oss 40 begge to. Og har hvert vårt særkullsbarn. Lurer på hva som driver denne karen... hjem til meg.

du er 40 og skjønner ikke det????????ok. er det noe å lure på? slik foregår det i hans hode: full. har lyst på sex. hun går med på sex. da går jeg hjem til henne. nå har jeg hatt sex. da kan jeg gå.

hilsen ei i 20 årene som skjønner det....

Han vil ha uforpliktende sex med deg. Ikke noe mer.

Med mindre du er en uerfaren tenåring, så skjønner du nok det hvis du tenker etter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...