Gå til innhold

Bendt like a banana

Anbefalte innlegg

Gjest Senior Esteban
Skrevet

Hei, jeg har skjev penis. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å rette den opp? Den er litt "vridd". Jeg har også forsøkt å operere den men det hjalp ikke, den var 16,5 cm før operasjon, 15,5 nå og fortsatt like forbanna skjev. Det irriterer meg utrolig, og selv om jeg har kjæreste så klarer jeg ikke slå meg til ro. Hva kan gjøres? Noen som har tips? Jeg leste om "penis-strekkeren", som kan strekke ut penis, jeg har litt lyst på den for å få tilbake den tapte lengden ++, jeg lurer på om det også går ann å få noe for å få "dratt" den på plass ved å feste en dra,annretning i motsatt retning av det den er bøyd?

Skrevet

Uff, det høres ut som et risikoprosjekt å rote for mye med utstyret.

Du er helt, helt sikkert til å spise opp for jenta di/jentene dine som du er.

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Maaange peniser er litt skeive (du skjønner hva jeg mener, hehe), og det er vel sjelden noe problem. Min peker bittebittelitt til venstre i erigrert tilstand, men hey, det gjør jo flaggstanga til naboen også.

Skrevet

skjeve/"krokete" peniser kan kanskje gjøre dama godt, slik at du treffer en spesiell måte inni sjeden?? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...