Gå til innhold

Traumatisk brudd, men sammen igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest ka du si?

Hei, jeg lurer på om det er noen her som har opplevd et tøft brudd med en kjæreste/partner, der ingen hadde tro på at det kunne bli noe igjen -men etter en viss tid ble dere sammen igjen likevel?

Hvordan var det å bli sammen igjen? Hva skulle til for at det gikk den veien?Har det gått bra i ettertid, eller har minnene om bruddet "forstyrret" dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185655-traumatisk-brudd-men-sammen-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest halloihulen

Det viktige mener jeg er jo forst å få vite hvorfor hva det brudd. Hva det på g¨runn av utroskap eller andre ting

Jeg har ikke opplevd brudd og funnet sammen igjen, men jeg har i mitt nåværende forhold opplevd flere ting jeg trodde skulle lede til brudd. Det gjorde vondt en stund, men vi har det godt som aldri før nå, og det som har skjedd i fortiden skygger ikke over.

Gjest Lykke til med beslutningen

Ja, har opplevd det.

Tror det viktigste for deg nå (før du evnt. blir sammen med ham igjen), er å tenke HVA som var årsaken til bruddet, og at det egentlig kan gjenta seg, i.o.m, at det faktisk var en god grunn til at dere gjorde det slutt. Og at du ikke skal tenke at tid fra hverandre har forandret dere, for det kan hende, men det stemmer ikke alltid... De problemene dere hadde før, kommer dere til å støte på igjen. Ikke alle, men noen... Og det blir _aldri_ det samme igjen mellom dere. For osss ble det i alle fall ikke det, og kommer nok aldri til å bli sånn som det var når med var sammen tidligere... Men folk er forskjellige. Noen får det MYE bedre, mens andre får ikke endene til å møtes...

Følg hjertet ditt, selv om jeg vet det ikke er lett, for fornuften kan lett ta over...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...