Gå til innhold

Er det noen måter å sjekke om skjeden er stram på..?

Anbefalte innlegg

Gjest elliss

Jeg vet liksom ikke hva som er en trang skjede eller ikke jeg...har jo bare kjent på meg selv liksom. Så hvordan vet man om man er stram eller ikke? Altså skjønner jo selvsagt at man ikke er den trangeste hvis man får plass til en hånd oppi der, men skjønner dere hva jeg mener for det?:)

Fortsetter under...

Skjeden er meget elastisk, og den utvider seg etter behov, avhengig av hva det er som skal inn eller ut.

Jeg går ut fra at det er sex du sikter til, og da er ikke det viktigste hvilken omnkrets skjeden har rent anatomisk, men hvorvidt du klarer å knipe.

Dette er viktig for begges nytelse.

Stikk en finger inn og knip alt du kan. Hvis du kjenner at det klemmer rundt fingeren, har du godt trente knipemuskler.

Hvis du ikke kjenner noe, bør du begynne med knipeøvelser.

Annonse

Nei, det var ikke det, men webbis sletter alt som vedkommende skriver, uansett om det er ille eller helt vanlige ting.

Og alltid skal Babette gå med i dragsuget. Jaja. Kan du skjønne det. Er det dette som kalles kollektiv avstraffelse?

Og alltid skal Babette gå med i dragsuget. Jaja. Kan du skjønne det. Er det dette som kalles kollektiv avstraffelse?

*S*

Jeg har også erfart å ha blitt med i dragsuget en del ganger, og det er ganske irriterende! Så nå prøver jeg å unngå det ved rett og slett å la være å svare visse personer - eller den jeg mistenker for å være vedkommende.

*S*

Jeg har også erfart å ha blitt med i dragsuget en del ganger, og det er ganske irriterende! Så nå prøver jeg å unngå det ved rett og slett å la være å svare visse personer - eller den jeg mistenker for å være vedkommende.

Jeg lurer på om det var hun som hadde lagt innn hovedspørsmålet også. Etter hvert kunne det virke slik. Men jeg tenkte ikke over det da jeg begynte å svare.

Jeg lurer på om det var hun som hadde lagt innn hovedspørsmålet også. Etter hvert kunne det virke slik. Men jeg tenkte ikke over det da jeg begynte å svare.

Ja, jeg vet godt hvordan det kan være. Og det er ikke så lett å stanse når man først er i gang! Det er litt herlig å "ta" noen også, men ikke hvis det bare blir slettet 2 minutter etterpå.

Annonse

Gjest elliss

Skjeden er meget elastisk, og den utvider seg etter behov, avhengig av hva det er som skal inn eller ut.

Jeg går ut fra at det er sex du sikter til, og da er ikke det viktigste hvilken omnkrets skjeden har rent anatomisk, men hvorvidt du klarer å knipe.

Dette er viktig for begges nytelse.

Stikk en finger inn og knip alt du kan. Hvis du kjenner at det klemmer rundt fingeren, har du godt trente knipemuskler.

Hvis du ikke kjenner noe, bør du begynne med knipeøvelser.

Tusen takk for svar!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...